Skravletråd September:D

Carrojenta

Forelsket i forumet
tenkte og lage en liten skravletråd så vi kan skravle litt:)
 
Så bra. Vi hadde jo det i starten også. Men tror det er lurt med uke i stedet for mnd da :)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
tenkte litt på og ha en fra uke til uke, men blir så dumt vis man snakker om noe interesant og så måtte begynne en ny , og så blir det så mange grupper, og da har jeg veldig problemer med og følge med
 
Enig med Carrojenta her! Enten en egen skravletråd som står på stickies, eller en pr mnd. Ser egentlig ikke problemet med å ha en kontinuerlig tråd heller... Funka fint i Før Svangerskapet iallefall. Og der ble den mye brukt! :)
 
hahahah:p jeg har alltid sagt til tante barna mine "gjør du ikke som tante nine sier, så nusser jeg deg til du gjør det!" og i dag kom niesa mi på 2 bort til meg og nussa meg til jeg gjorde som hun sa, veldig søtt og veldig mye sikkel da:p
 
I dag har vi hatt tidenes deiligste søndag. Vi er ALTID på søndagsmiddag et eller annet sted. Skilsmisse barn og nå med en svigerfamilie som krever sitt har vi aldri fri. i dag bestemte jeg meg for å gjøre ingenting. Løge til alle og sagt vi er et annet sted :) søppelmat til middag og sovet to ganger DEILIG!
 
det er så utrolig deilig og bare kunne slappe av på søndager, søndag for meg er litt hellig. før når jeg festa mye, så var alltid søndag en deilig dag, for da var det slutt på fylla:p
 
Sukk.. I morra må jeg ringe tannlegen. Tror et hull jeg har hatt i årevis har utviklet seg i feil retning.. Hater tannlegen. Vært vondt de siste 3-4 dagene. Typisk min flaks.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Sukk.. I morra må jeg ringe tannlegen. Tror et hull jeg har hatt i årevis har utviklet seg i feil retning.. Hater tannlegen. Vært vondt de siste 3-4 dagene. Typisk min flaks.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)


hater og ha hull i tenna, jeg har tannverk men må vente til april, for jeg må ha narkose:/
 
God morgen alle sammen:) Da var det brått blitt Mandag, og jeg skal snart komme meg avsted på jobb. Lite lyst idag, er så sliten etter en urolig natt.

Begynt å bli kaldt om morran nå... Høsten har kommet. Deilig tid. :)
 
God morgen :)
Ny uke som starter med høstvær! DEILIG <3

Måtte denne uka gå fort! UL på fredag
:)
Ha en flott dag :)


Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3
 
God morgen:) jeg har første legetime i dag. 9.50. Må jeg være fastende med tanke på blodprøvene egenetlig? Husker ikke fra forrige gang.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Idag var mannen skikkelig snill :) Jeg leverer vanligvis i bhg når jeg har fri. Guttungen våkner vanligvis mellom halv seks og seks en gang. Men ettersom jeg fortsatt hangler litt etter en uke med forkjølelse, så har mannen stått opp med guttungen, smurt matpakke, kledd ham, levert ham, kjørt hjem igjen og bytta bil og så kjørt på jobb (alt før kl 07:00), bare for at jeg skulle få sove litt lenger! Elsker ♡

For de av dere som lurer på hvorfor jeg da er våken allerede, så kan jeg orientere om at jeg la meg 21:15 OG er morramenneske ;)
 
God morgen, starter uka meg migrene. Hjemme fra jobb og hater det :(
Jeg må bare ta hensyn, håper den gir seg fort.
 
God morgen .

Startet dagen med migrene :( og kroppen er helt ødelagt . Men når jeg ikke hører på signalene kroppen gir meg får jeg nesten skylde meg selv .

Vi var i dåp igår og ingen vet at jeg er gravid . Tøft å skjule det og late som man er i god form når man ikke er det :/

Blir å holde senga idag . Håper dere andre får en fin dag :)


Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3
 
God morgen❤ mini er levert i barnehagen. Og jeg tror faktisk han har savnet det i helgen:O i dag gikk han inn selv uten problemer. Og gråt heller ikke når jeg gikk:D

Jeg begynner ikke på jobb før kl 13, så jeg får slappe av med sytøy eller strikketøy frem til da :D
 
jeg var så kvalm i går kveld , at jeg ikke orka jobb i dag, når man ikke kommer seg i seng før klokka 2 fordi man henger over bøtta, så er det ikke bare bare og stå opp klokka 0600 for og dra på jobb:/
 
Har da fjernet alle klær som ikke vil passe på en stund i fra skapet. Så bare å fylle på m mammaklær;)
 
Ungen er i barnehagen, frokosten er inntatt, da er det bare å ta på seg skoa og dra til legen... Håper han velger å sykemelde meg et par uker til. Er ikke i form :-/
 
Back
Topp