Skravletråd September:D

Denne gangen har jeg engasjert meg mer i politikken, så synes ikke det har vært så mye valgmas denne gangen.: Men jeg har bevisst styrt unna debatter, o.l. :)

Har fulgt med jeg også. Men har faktisk vurdert å blokke noen på FB. Kan bli litt mye av det gode liksom.

Det verste er at jeg ikke klarer å legge meg heller nå..

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

syns det er grusomt irriterende med nybegynnere som har oppdaget at vi har valg i norge, og må poste 100statuser om valget. jeg er veldig interessert i valget og syns det er spennende, ble nesten medlem i AUF når jeg var 16år, men jeg setter meg ikke inn i alt, og skryter ikke på facebook at jeg nileser alt av politikk:P

Jeg lovet meg selv å ikke jobbe overtid, men går ikke alltid etter planen. Ble nettopp ferdig nå....

Jaja, ekstra penger kommer godt med.

ble sykemeldt ut uka, var veldig deilig, så jeg får slappe av med god samvitighet

Huff, blir noen timer overtid i dag også. Jeg som hadde lyst til å strikke i kveld!

Men, igjen greit med litt ekstra penger til vi skal handle inn alt vi trenger av babyutstyr.

Da er jeg sykemeldt i 2 nye uker.. Gikk ikke så bra på jobb i går :-/

..og jeg hørte hjertelyden i dag (blitt en stund siden sist jeg sjekket). Greit å vite at alt fortsatt er ok :-)

jeg er så tørst, har bare vann og drikke på, men liker ikke vann:P

ler godt av han Asbjørn Brekke:D

hater soppinfeksjon! var plaga med det når jeg gikk gravid sist og er plaget igjen med det . når jeg ikke er gravid så har jeg det aldri

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Flere som klør på beina? Klikker
Har klødd over hele kroppen, klødde på meg blåmerker faktisk :-) men smurte meg med fet krem og det hjalp litt etter litt! Bodyskrubb etc?

Kine snart mamma til fire <3

Hørt hjertelyd i dag ♡ Ho jeg var å ble teipa opp hos, er også jordmor og hadde derfor hjertelydmaskin stående :) Da ble jeg glad i hjertet mitt!

Dæven... Våkna og så at klokka var 11.54. Herregud liksom... Hele dagen er jo borte. Skal sies at jeg var våken fra 5-7 med en liten pjokk da men.. :p

Dæven... Våkna og så at klokka var 11.54. Herregud liksom... Hele dagen er jo borte. Skal sies at jeg var våken fra 5-7 med en liten pjokk da men.. :p

Så utrolig deilig! :) Guttungen våkna kvart over fem på morran, så jeg vedder på at jeg sovner på sofaen snart!

Det var litt godt også ;)

Back
Topp