Skravletråd September:D

Våkna før guttungen i dag, så da rakk jeg og mannen en quickie før han dro på jobb ;) God start på en fredag! Jeg har arbeidshelg, så må prøve å få unna litt husarbeid før senvakt! God fredag, og god helg!

Det er likt antall kontroller uansett om du er førstegangs eller annengangs. Hvertfall her. Egentlig regnes oul som egen kontroll, men jeg hadde kontroll hver fjerde uke fra uke 12 sist gang, og får det nå også.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)

Ja det er nok forskjellig. Får med førstemann var jeg hver 4 uke både hos jordmor og lege fra ca uke 13. Og på slutten hver 14 dag ( og hver uke etter termin).
Her jeg bor nå og med nr 2 ville ikke legen se meg før i uke 12 til første kontroll og neste gang er i uke 24. Det blir vel jordmor i mellomtiden, men mulig 1 gang.

Forstår jo at med nr 2 osv vet man jo litt mer hva som skjer i kroppen, men hyggelig å bli passet på og få lov å høre hjertelyd hver måned.

Jaja. Føler meg som tidenes verste mamma for tida. Orker rett og slett ikke å hente i bhg. Kvalm og svimmel, sistnevnte gjør at jeg ikke stoler på meg selv i trafikken akkurat nå. Kommer helt plutselig. Var slik forrige gang også.. Sendt mld til samboeren om han kan hente. Om han kan det så får Herman nok en lang dag i bhg. Sukk.. Mitt lille klage innlegg for idag.

Taster på appen :-)

Slik er det her også.. Jeg er så dårlig at jeg ikke kommer meg i bhg for å hente. Heldigvis har pappaen tatt ut gradert pappaperm, så han har veldig korte dager på jobb, og rekker å både hente og levere. Men føler meg som verdens verste mor, siden jeg ikke henter/leverer i bhg. Tror det har noe med at det ikke er så lenge siden han begynte der :/

Men nå er det fredag. Håper på en god helg med mye kos =D

Å høre Herman rope på Mamma kl 6 i dag var litt tidlig... Gjesp.. Sove etterpå ja..

Her hoppet mini i senga klokka kvart på seks. " mamma våkkne" hehe verdens søteste ansikt å se med en gang man våkner! Og lyden til mammamammamamma som går fra super lavt til superhøyt

Mannen har omgangssyken stakkars. Håper jeg slipper!

Omgangssyke er noe drit. Krysser fingrene for at det blir hos mannen din, og ikke sprer seg.

Her går det i Brannmann Sam nå. Jeg surfer på nettet og sliter med å holde meg våken kjenner jeg. Sovnet sent igår også. Fikk bare ikke sove. Blir en lang dag dersom jeg ikke får duppa litt

Nettopp våknet til nydelig vær!
Planen er å gjøre ingenting, migrenen er her fortsatt, 1 uke nå :/

God lørdag alle sammen :)

God morgen:) ligger å venter på at vesla skal våkne. Så skal vi kose oss med kakao og egg til frokost. Ellers blir det bare kos i dag:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Omgangssyke er noe drit. Krysser fingrene for at det blir hos mannen din, og ikke sprer seg.

Her går det i Brannmann Sam nå. Jeg surfer på nettet og sliter med å holde meg våken kjenner jeg. Sovnet sent igår også. Fikk bare ikke sove. Blir en lang dag dersom jeg ikke får duppa litt

Taster på appen :)

lurer på hvor mange ganger jeg har sovet bakryggen på nevøen min, mens han har sett på barnetv:P

I natt har jeg vært så forbanna at det omtrent har kokt over!!
Vi bor i blokk, og soveromsvinduet vårt vender rett mot naboblokka. Det er ca 50m i mellom, ingen trafikk kun en parkeringsplass.

Naboen vår er en festglad gutt. Han har vel fest to-tre ganger i uka. Helt greit det. Om det ikke var for at han fester utelukkende på verandaen!!! Og han tar gjerne med seg høytalerne sine ut også.

Vanligvis fortoner det seg som forspill, og de stikker på byen i 12-1 tida. Men i natt holdt han faen meg på til kl 06!!!!!!!!!!!!!!!! De satt ute og skåla og sang. Mulig de tok en tur på byen, og at de kom tilbake til nach. Uansett lå jeg våken fra ca 3, og har ikke sovnet igjen siden.

Er det ikke utrolig frekt å holde på sånn hele natta når det bor mange folk i umiddelbar nærhet? Og saken hadde jo vært en annen om han holdt på innendørs.... Vi hørte den VELDIG godt til tross for lukkede vinduer....

Uff, mulig jeg har blitt gammel og bitter :p men jeg selv hadde aldri tort å festa så hardt her vi bor nå... Det er et fint strøk, to helt nye blokker med stort sett eldre par og relativt dyre leiligheter... Og denne forbanna nabon da! Tror forøvrig han må være sjømann...for festingen har periodiske pauser :p

Det var dagens (lange) utblåsning fra meg! Hihi

ImageUploadedByBV Forum1378542342.460071.jpg

Festfyren holder til i midten der. Bildet er tatt fra soverommet nå.

Håper varmelampa hans drar mye strøm og ruinerer han...! :p

Peter pan gikk her!
Jeg sovner jo åtte :-P så for meg gjorde det ikke mye å bli vekt! Får håpe du får deg en dupp Senere

Ja, sambo vil ta det opp i sameiet vårt, og så får de evt sende en klage til naboblokka sitt sameie :)
Det er fryktelig slitsomt å bo sånn! Så får håpe det ordner seg for dere :) kanskje han kryper inn til vinteren :-)

Ja, sambo vil ta det opp i sameiet vårt, og så får de evt sende en klage til naboblokka sitt sameie :)

jeg skjønner at det er irriterenes , du kan jo prøve og si i fra at det er helt greit at dem fester, men ikke at dem sitter ute og bråker til sent på kveld, kan jo være han ikke har tenkt på at han faktisk bråker, ikke alt man tenker på med 2 i promille:P

I natt har jeg vært så forbanna at det omtrent har kokt over!!
Vi bor i blokk, og soveromsvinduet vårt vender rett mot naboblokka. Det er ca 50m i mellom, ingen trafikk kun en parkeringsplass.

Naboen vår er en festglad gutt. Han har vel fest to-tre ganger i uka. Helt greit det. Om det ikke var for at han fester utelukkende på verandaen!!! Og han tar gjerne med seg høytalerne sine ut også.

Vanligvis fortoner det seg som forspill, og de stikker på byen i 12-1 tida. Men i natt holdt han faen meg på til kl 06!!!!!!!!!!!!!!!! De satt ute og skåla og sang. Mulig de tok en tur på byen, og at de kom tilbake til nach. Uansett lå jeg våken fra ca 3, og har ikke sovnet igjen siden.

Er det ikke utrolig frekt å holde på sånn hele natta når det bor mange folk i umiddelbar nærhet? Og saken hadde jo vært en annen om han holdt på innendørs.... Vi hørte den VELDIG godt til tross for lukkede vinduer....

Uff, mulig jeg har blitt gammel og bitter :p men jeg selv hadde aldri tort å festa så hardt her vi bor nå... Det er et fint strøk, to helt nye blokker med stort sett eldre par og relativt dyre leiligheter... Og denne forbanna nabon da! Tror forøvrig han må være sjømann...for festingen har periodiske pauser :p

Det var dagens (lange) utblåsning fra meg! Hihi
Hehe :-) slitsomt med slike naboer. Men synes det høres lurt ut å ta klagen til sameiet :-)

hahahahah, må bare le og fortelle dere:P broren min drikker ca 3liter cola hver dag:P i dag kjøpte jeg cola på butikken, helte oppi et glass og fikk datra hans til og gi det til han, han nekta og drikke fordi det var noe rart med den, mamma sa det var helt vanlig cola, og det bare var og drikke, men broren min nekta, for detta måtte være first price, siden den smakte så rart, han gikk så inn på kjøkkenet for og se, og der sto det helt vanlig cola, som han drikker hver dag;)

Back
Topp