Skravletråd September:D

God morgen :)

Idag har jeg fri . Skal treffe en vennine og spise lunsj . Etter det skal jeg i foreldremøte på skolen .

Dette tror jeg blir en fin dag :)

Ha en fin dag flotte damer :)

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Hadde toåringen hjemme fra bhg i går, for han var ikke helt i støtet. Han slet meg heelt ut! Jeg er så lei av å være så sliten, og føle at jeg ikke orker å leke og herje rundt med ham som jeg pleier. Så jeg var glad for å kunne sende ham i bhg i dag så han får løpt fra seg med de andre barna! Stakkar lille gutten min; jeg vil jo ikke at det skal gå utover ham. :( (Gravidhormoner; blir helt på gråten av å tenke på det) Første kontroll hos jordmor i dag da! Blir sofa fram til da.. Beklager sutring :(

Har fortalt sjefen det i dag. Hun ble veldig glad og jeg er letta ;) glad jeg slipper være så hemlighetsfull lenger!

12+0 i dag. Kontroll hos legen, ble sykmeldt ytterlige 5 uker (40%). Og om 13 dager skal jeg på ny ul! Dvs, skal til gyn for å kontrollere livmorhalsen min, men regner med det blir en liten sniktitt på lille i tillegg :) er da 13+6. Kaaaanskje vi får se kjønn også! :D jeg tipper herved gutt! :p

I mårra skal jeg på første svangerskaps kontroll. Både gruer å gleder meg. håper legen vil prøve å finne hjertelyden. Hatt litt problemer med blødninger :-/

Skal til legen i morgen, spent på om det blir videre jobb på meg da. Sjefen anbefalte meg å bli 50% sykemeldt, fordi det ble så vanskelig å tilrettelegge for meg.

Sent from my GT-I9305

Skal nå på nattevakt etter å ikke ha fått sovet noe! Har ligget 4 timer i senga å hørt på naboen som har holdt på å dunket på noe som hørtes ut som han slo i lego :p *irriterende*
Så god vakt til meg! :)

God morgen :) i dag Sitter jeg å ser på rotet :) jeg er ikke i stand til å rydde! Men barna i bhg og senga står klar så tror jeg går å legger meg litt :-p

God morgen jenter :-) en nydelig morgen :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Da har jeg vært hos legen og blitt 50 % sykemeldt! Snakket med Nav i går, og fikk beskjed om å søke om svangerskapspenger siden jeg ikke kan fortsette de tunge løftene som ligger i min stilling. Ganske overrasket når legen forteller at det er så strengt på pc'ene deres at han ikke kommer seg inn på dokumentet! Så da må jeg tilbake mandag, slik at vi kan prøve å skrive det ut i helgen..

Sent from my GT-I9305

Hei og happy torsdag! :-) I dag var jeg lur, skulle til nyåpning av en butikk. Sto i kø på utsiden og kjente svimen kom. Hørsel og syn forsvant et lite sekund eller to. Nesten så jeg raste i bakken. Heldigvis ble jeg reddet av min mann, fikk litt vann i kroppen, Så ble alt mye bedre. Tror jeg holder meg i senga resten av uka ;-)

Huff... Må snart hente i bhg. Men, er kvalm, trøtt og ør, og svimmel... Vurderer å be sambo hente han i dag.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Back
Topp