Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er likt antall kontroller uansett om du er førstegangs eller annengangs. Hvertfall her. Egentlig regnes oul som egen kontroll, men jeg hadde kontroll hver fjerde uke fra uke 12 sist gang, og får det nå også.
Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen![]()
Omgangssyke er noe drit. Krysser fingrene for at det blir hos mannen din, og ikke sprer seg.
Her går det i Brannmann Sam nå. Jeg surfer på nettet og sliter med å holde meg våken kjenner jeg. Sovnet sent igår også. Fikk bare ikke sove. Blir en lang dag dersom jeg ikke får duppa litt
Taster på appen![]()
Omgangssyke er noe drit. Krysser fingrene for at det blir hos mannen din, og ikke sprer seg.
Her går det i Brannmann Sam nå. Jeg surfer på nettet og sliter med å holde meg våken kjenner jeg. Sovnet sent igår også. Fikk bare ikke sove. Blir en lang dag dersom jeg ikke får duppa litt
Taster på appen![]()
Vis vedlegget 29942
Festfyren holder til i midten der. Bildet er tatt fra soverommet nå.
Håper varmelampa hans drar mye strøm og ruinerer han...!![]()
Det er jo bare å klage, får man nok klager blir man kasta ut![]()
Det er fryktelig slitsomt å bo sånn! Så får håpe det ordner seg for dereJa, sambo vil ta det opp i sameiet vårt, og så får de evt sende en klage til naboblokka sitt sameie![]()
Ja, sambo vil ta det opp i sameiet vårt, og så får de evt sende en klage til naboblokka sitt sameie![]()
HeheI natt har jeg vært så forbanna at det omtrent har kokt over!!
Vi bor i blokk, og soveromsvinduet vårt vender rett mot naboblokka. Det er ca 50m i mellom, ingen trafikk kun en parkeringsplass.
Naboen vår er en festglad gutt. Han har vel fest to-tre ganger i uka. Helt greit det. Om det ikke var for at han fester utelukkende på verandaen!!! Og han tar gjerne med seg høytalerne sine ut også.
Vanligvis fortoner det seg som forspill, og de stikker på byen i 12-1 tida. Men i natt holdt han faen meg på til kl 06!!!!!!!!!!!!!!!! De satt ute og skåla og sang. Mulig de tok en tur på byen, og at de kom tilbake til nach. Uansett lå jeg våken fra ca 3, og har ikke sovnet igjen siden.
Er det ikke utrolig frekt å holde på sånn hele natta når det bor mange folk i umiddelbar nærhet? Og saken hadde jo vært en annen om han holdt på innendørs.... Vi hørte den VELDIG godt til tross for lukkede vinduer....
Uff, mulig jeg har blitt gammel og bittermen jeg selv hadde aldri tort å festa så hardt her vi bor nå... Det er et fint strøk, to helt nye blokker med stort sett eldre par og relativt dyre leiligheter... Og denne forbanna nabon da! Tror forøvrig han må være sjømann...for festingen har periodiske pauser
Det var dagens (lange) utblåsning fra meg! Hihi