Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har regnet de utJeg har forresten ikke fått regnet sammenog rekker ikke pc før etter 12. Men alle tallene er på plass
Mye av det gjør jeg allerede dagligHer er det på stedet hvil.... Angående utfordringen så synes jeg det blir så mye styr med plukk og mix, så gidder liksom ikke bry meg om den.
Krysser fingrene for at ingen av oss ryker i dag![]()
så den var ikke så vrienSupert. TakkJeg har regnet de ut![]()
Samme her!Det var nære på, men vi står enda . Det blir full skjerpings den neste uken! (På meg hvertfall)
Jeg er klarNy uke, ny utfording, nye muligheter! er vi klare?
En kjapp 10 min treningsøkt gir det 80 poengJeg er klarMå lese litt på plukk og mix å se om jeg får litt poeng der. Har holdt på ute nesten hele dagen, raket løv, skrubbet terassen og steinene ute. Tung jobb, men blir vel ingen poeng av det...
Derfor jeg skriver opp hvilke jeg gjør dagligJeg klartr 10000 i går, yay. Da satser jeg på at det er nok motivasjon til å klare det resten av uken og!
Jeg oppdaget også til min store frustrasjon at jeg hadde misforstått plukk og miks oppgaven forrige uke. Gav meg selv 25 poeng for utførte oppgaver hver dag, når det skulle vært 20 pr fullførte oppgave og 25 i bonus hvis man gjorde det hver dag, så gikk glipp av litt poeng der :/ men nå vet jeg det og tallene for i går så plutselig litt bedre ut
Lykke til denne uken folkens![]()