Skravletråd Rødt lag våren 2020

Hvordan går det med alle?
 
Dårlig med meg. Har ikke blitt så mye mosjon og har spist litt is de siste dagene. Skylder på halsbrann, men det er nok bare dårlig viljestyrke :/

Ellers er kosten bra da :)
 
Dårlig med meg. Har ikke blitt så mye mosjon og har spist litt is de siste dagene. Skylder på halsbrann, men det er nok bare dårlig viljestyrke :/

Ellers er kosten bra da :)
Halsbrann er kipt. Mandler kan hjelpe, jeg brukte bakepulver i vann
 
Jeg er ferdig og har lagt inn, men mini er ikke keen på at jeg får pakke frem pc. Så usikker på om jeg får regnet over. Ned 0.6 kg denne uka heldigvis
 
Har ikke vært så bra uke her heller. Går og brygger på noe kjenner jeg, og tante Rød har også vært innom. Men har i alle fall ikke gått opp noe denne uka. :)
 
Vekten viste det samme som forrige fredag, verken opp eller ned :)
 
Ææææ! Travelt! Rekker ikke regne prosent. Men fikk lagt inn vekt. Skal se om jeg får raska på og lagt inn utfordring nå!
 
Jeg har ikke vært flink dene uken, spist snop midt i uka... (det gjør jeg "aldri").
Har ikke giddet å fokusere på utfordringen denne uka. Beklager det. men det blir altfor mye styr å holde følge på å masse å notere. Synes det er pes om det skal være så mye hver uke, og for min del virker det mot sin hensikt.
Har hatt mye å gjøre denne uka, har gått tur og trent litt.. men har ikke sett på klokken. Får ikke notert det. Stillstans på vekta, men fornøyd med det siden jeg har spist snop..
 
Vil bare si at jeg er vikar for krigleder denne gangen og skal da ha tallene fra lagleder :)
 
Rakk det! Herregud, som jeg har den utfordringen nå. Om den har like mye ræl neste uke vet jeg ikke om jeg orker, ass.
 
Da var tallene levert :)

Må si gratulerer til Kitty2019 med beste tall både i utfordringen og på vekta :)
 
I utgangspunktet tenker jeg at det er flott at det er så mye forskjellig å velge mellom på mix, at man kan score poeng både for trening, sunne valg, gjøre noe fint for seg selv osv.! Men etter flere runder med den nå, i tillegg til både trening og mosjon også, så har jeg raskt funnet ut at jeg liker enkle, små ting. Jo mindre å summere og følge med på, jo bedre. Enkel sjel, hehehe :D

Gratulerer til Kitty2019! :happy:
 
Dessverre så fikk jeg vite at poengene til Kitty2019 ikle teller med, da de ikke var summert eller skrevet ferdig. dette står visst i reglene. :(
 
Dessverre så fikk jeg vite at poengene til Kitty2019 ikle teller med, da de ikke var summert eller skrevet ferdig. dette står visst i reglene. :(
Du tuller? Jeg får ikke summert når jeg er på mobilen!
 
Da er det faktisk ikke vits at jeg er med lenger. Mini lar meg ikke håndtere pc når han er våken, og det er ikke alltid jeg orker om kvelden
 
Da er det faktisk ikke vits at jeg er med lenger. Mini lar meg ikke håndtere pc når han er våken, og det er ikke alltid jeg orker om kvelden
Hvorfor går det ikke å summere over mobil? jeg bruker bare mobil, er bare å redigere innlegget.
 
Hvorfor går det ikke å summere over mobil? jeg bruker bare mobil, er bare å redigere innlegget.
Jeg er ikke så stø i hoderegning... Og dessuten så er det ikke første gang jeg har glemt å skrive ferdig og heller ikke første gang jeg ikke har summert. Uten at det har blitt sagt noe som helst
 
Jeg er ikke så stø i hoderegning... Og dessuten så er det ikke første gang jeg har glemt å skrive ferdig og heller ikke første gang jeg ikke har summert. Uten at det har blitt sagt noe som helst
Jeg har ikke fått med meg den regelen, så er dessverre derfor jeg ikke har sagt noe. Jeg har bare regnet over selv og sendt inn.
 
Æsj.. da røyk jeg ut denne uka :( ikke annet å vente med så dårlige resultater flere uker nå.
Noen som kan ta over som lagleder?
 
Back
Topp