Skravletråd Rødt lag våren 2020

Når mini er så dårlig på å la meg bruke pc i det hele tatt har jeg ikke sjans å få gjort det :(
 
Ingen som føler seg kallet? Det går ikke her i huset, men kanskje noen andre kan få det til?
 
Har heller ikke sjans. Mer enn nok med å huske på å få skrevet ned og sendt inn egne tall, dessverre.
 
Typisk nå som jeg har gått ut så føler jeg ting løsner. I helgen feiret vi stor dag i familien, mye kake og god mat. men også vært svært aktiv, så viste nedgang på vekta nå selv etter helgen. Har fått en ny motivasjon, Håper jeg klarer å holde på den :)
Hvordan går det med dere?
 
Typisk nå som jeg har gått ut så føler jeg ting løsner. I helgen feiret vi stor dag i familien, mye kake og god mat. men også vært svært aktiv, så viste nedgang på vekta nå selv etter helgen. Har fått en ny motivasjon, Håper jeg klarer å holde på den :)
Hvordan går det med dere?
kjenner at jeg mister mer og mer motivasjon for å telle poeng :( Og vi prøver å finne ny lagleder
 
Jeg kjenner jeg mistet litt piffen da jeg kunne tillate meg mer karbohydrater og føler det er vanskelig å finne balansen. Målet fremmover kommer til å være å holde vekten lengst mulig. Jeg håper derfor jeg klarer å finne motivasjonen jeg hadde for et par uker siden...

Hvordan går det med resten?
 
Jeg prøver å være aktiv, og kosten er ganske sunn. Føler likevel at det er vrient. Mini er frimerke på mamma for tiden, og oppe grytidlig. Og skal sove på mamma på dagen. Det blir derfor lite hvile på dagtid for meg
 
Her har det sklidd ut helt dessverre, så jeg forbereder meg på å gå ut. Bestemoren min er brått blitt veldig dårlig og vi frykter at det ikke går veien, så alt av kosthold og mosjon har gått rest vest.
 
Her har det sklidd ut helt dessverre, så jeg forbereder meg på å gå ut. Bestemoren min er brått blitt veldig dårlig og vi frykter at det ikke går veien, så alt av kosthold og mosjon har gått rest vest.
Å huff :( det var jo ikke kjekt å høre. Sender mange varme klemmer og tanker
 
Da har jeg levert i utfordringen. Det ble desverre ikke så mye å skrye av, men noe var det. Havnet litt feil mtp snop, men nå har jeg klart to dager uten, så er på rett spor :)

Hvordan ble det mtp lagleder?
 
Takk Lovesome :D
Jeg har levert! Det ble faktisk en liten nedgang, -400g :)
 
Føler jeg har stått på litt uka her! Ble vektnedgang og gitt. Hurra! Jeg er faktisk kommet så nære målet at jeg plutselig kan trekke meg (om jeg ikke ryker før målet er nådd da), og det føles deilig!
 
Takk Lovesome! Litt ned her og :)
 
Husk å levere vekt i dag :)

Ååå neeei, jeg har vært hos dyrlegen med to katter og vært inne der i 3 timer... jeg trodde jeg skulle hjem mens de ble klipt og noe tanntrekking, men hun ene tåler bedøvelse så dårlig at jeg satt der inne hele tiden :(

Jeg får vel ikke være med mer da? Jeg kan legge inn tallene nå fort, akkurat innat døra... så kan du avgjøre :(

Da har jeg lagt dem inn, håper jeg regna riktig i farten, så håper jeg at jeg får bli med videre :nailbiting:
 
Last edited:
Har levert tallene nå :) fine tall drnne uken, dere er flink :)

Frk.MammaMor gratulerer med høyeste nedgang denne uka :)

og til Kitty2019 med kjempe høy poeng i utfordringen :)
 
Ååå neeei, jeg har vært hos dyrlegen med to katter og vært inne der i 3 timer... jeg trodde jeg skulle hjem mens de ble klipt og noe tanntrekking, men hun ene tåler bedøvelse så dårlig at jeg satt der inne hele tiden :(

Jeg får vel ikke være med mer da? Jeg kan legge inn tallene nå fort, akkurat innat døra... så kan du avgjøre :(

Da har jeg lagt dem inn, håper jeg regna riktig i farten, så håper jeg at jeg får bli med videre :nailbiting:
Jeg tok det med, så informerte jeg Sara at det var litt sent. går nok fint :)
 
Fortsatt ingen lagleder. Her var det ned en hel kg. Plutselig raste jeg ned da matlysten forsvant pga sykdom. Spiser, men mindre enn før. Har også fått beveget meg lite denne uka.
 
Back
Topp