Skravletråd Rødt lag våren 2020

Her er det på stedet hvil.... Angående utfordringen så synes jeg det blir så mye styr med plukk og mix, så gidder liksom ikke bry meg om den.

Krysser fingrene for at ingen av oss ryker i dag :gen045:gen053

Gikk opp i dag. Motivasjon helt på bunn nå, utrolig irriterende når man er flink med maten, og i tillegg gå opp... har aldri hatt så vanskelig for å gå ned i vekt :( Aner ikke hva jeg gjør feil heller. Dette kan jeg normalt godt...

Mangler vekt fra en nå, foreløpig kun opp 0,7
poengene ligger vi godt ann. Håper vi vinner utfordringen så vi kan lage ny :)

Opp her også, dårlig uke for meg. Venter på TR også :meh:

Nå er alle tallene levert til Krigleder. Dessverre var vi 3 stk med vektøkning denne uka :( derfor bare ned 0.3 kg totalt på hele laget. vil tro vi ligger veldig dårlig ann nå :(
Vi hadde derimot mye poeng i konkurransen.

Så bra! Kipt for gult, men bra for oss

Det var nære på, men vi står enda . Det blir full skjerpings den neste uken! (På meg hvertfall)

Jeg skal holde koken!

Ny uke, ny utfording, nye muligheter! er vi klare?

Ny uke, ny utfording, nye muligheter! er vi klare?
Jeg er klar :) Må lese litt på plukk og mix å se om jeg får litt poeng der. Har holdt på ute nesten hele dagen, raket løv, skrubbet terassen og steinene ute. Tung jobb, men blir vel ingen poeng av det...

Jeg er klar :) Må lese litt på plukk og mix å se om jeg får litt poeng der. Har holdt på ute nesten hele dagen, raket løv, skrubbet terassen og steinene ute. Tung jobb, men blir vel ingen poeng av det...
En kjapp 10 min treningsøkt gir det 80 poeng :p

Jeg gikk på en after8 smell da vi hadde kaffegjester i dag, men droppet kveldsen så da satser jeg på at det går opo i opp. Er oppe i 6100steg , så håper samboer kommer inn snart slik at jeg kan gå ut en tur til :)

Jeg klartr 10000 i går, yay. Da satser jeg på at det er nok motivasjon til å klare det resten av uken og! :D

Jeg oppdaget også til min store frustrasjon at jeg hadde misforstått plukk og miks oppgaven forrige uke. Gav meg selv 25 poeng for utførte oppgaver hver dag, når det skulle vært 20 pr fullførte oppgave og 25 i bonus hvis man gjorde det hver dag, så gikk glipp av litt poeng der :/ men nå vet jeg det og tallene for i går så plutselig litt bedre ut :)

Lykke til denne uken folkens :)

Jeg klartr 10000 i går, yay. Da satser jeg på at det er nok motivasjon til å klare det resten av uken og! :D

Jeg oppdaget også til min store frustrasjon at jeg hadde misforstått plukk og miks oppgaven forrige uke. Gav meg selv 25 poeng for utførte oppgaver hver dag, når det skulle vært 20 pr fullførte oppgave og 25 i bonus hvis man gjorde det hver dag, så gikk glipp av litt poeng der :/ men nå vet jeg det og tallene for i går så plutselig litt bedre ut :)

Lykke til denne uken folkens :)
Derfor jeg skriver opp hvilke jeg gjør daglig :p hadde 10 000 igår, og er på 5 000 allerede idag. Samt trent 90 min og ferdig med endel plukk og mix. Mini stod opp 6

Ble ikke 10 000 skritt igår. Følte det som om en bil hadde kjørt over meg, og lå mest på sofaen. Fikk gjort litt likevel, men mannen måtte ta mini nesten hele dagen i tillegg til full jobb på hjemmekontor. Ikke helt vellykket kan man si

Back
Topp