Skravletråd Rødkløver

Jeg kjemper mot meg selv her. På en side er jeg så utrolig nær mitt første delmål, 1,2kg faktisk, og å bare spise og kose meg i påsken vil være et steg bakover. På den andre siden så har jeg hele livet på meg, og blir jeg så besatt at jeg ikke kan kose meg litt så er ikke det særlig sunt. Men så sliter jeg med søtsug, og det er absolutt ikke dumt for kroppen min å ikke spise godis.
Åååh, dette er vanskelig!
 
Jeg kjemper mot meg selv her. På en side er jeg så utrolig nær mitt første delmål, 1,2kg faktisk, og å bare spise og kose meg i påsken vil være et steg bakover. På den andre siden så har jeg hele livet på meg, og blir jeg så besatt at jeg ikke kan kose meg litt så er ikke det særlig sunt. Men så sliter jeg med søtsug, og det er absolutt ikke dumt for kroppen min å ikke spise godis.
Åååh, dette er vanskelig!
Blander meg inn i skravletråden deres for å si hva som har funka for meg!
Det har vært å bestemme hva jeg skal unne meg hver dag. Ikke kutte alt, men bestemme at i dag skal jeg spise 1 new energy! Og det etter at barna har sovet.

Eller at i dag kan jeg ta 3 biter med noe. For eksempel :)

Kan det være noe?
 
Blander meg inn i skravletråden deres for å si hva som har funka for meg!
Det har vært å bestemme hva jeg skal unne meg hver dag. Ikke kutte alt, men bestemme at i dag skal jeg spise 1 new energy! Og det etter at barna har sovet.

Eller at i dag kan jeg ta 3 biter med noe. For eksempel :)

Kan det være noe?

Har prøvd, det blir nesten verre :smiley-angry017
 
Hehe. Det blir veiing på meg på fredag uansett, så denne uken konkurrerer jeg mot meg selv. Har du mulighet til det?

Tviler. Kan se om jeg finner mamma sin siden det er der vi skal være. :p Har holdt meg sukkerfri idag (yaay!), men det er hardt :( Håper du klarer å stå imot også! Søtsug er noe dritt. :( Så fort jeg blir sulten har jeg ikke lyst på noe skikkelig mat. Det første jeg gjør er å se i skapet etter snop, selv om jeg vet det er uaktuelt. Er det rart man går opp i vekt når en er for lat og ikke har lyst til å lage seg en skive eller noe. Smaker bedre og er mer lettvint med litt sjokolade eller chips. :p
 
Tviler. Kan se om jeg finner mamma sin siden det er der vi skal være. :p Har holdt meg sukkerfri idag (yaay!), men det er hardt :( Håper du klarer å stå imot også! Søtsug er noe dritt. :( Så fort jeg blir sulten har jeg ikke lyst på noe skikkelig mat. Det første jeg gjør er å se i skapet etter snop, selv om jeg vet det er uaktuelt. Er det rart man går opp i vekt når en er for lat og ikke har lyst til å lage seg en skive eller noe. Smaker bedre og er mer lettvint med litt sjokolade eller chips. :p

Mamma serverte kake, så nei :p
 
Det skjønner jeg jo godt, da :p
Men hun har fått beskjed om at i morgen så blir det godisfri på alle sammen! Hun trenger et dytt bak for å gå ned i vekt selv, så jeg synes at jeg gjør henne en tjeneste :p
 
Men hun har fått beskjed om at i morgen så blir det godisfri på alle sammen! Hun trenger et dytt bak for å gå ned i vekt selv, så jeg synes at jeg gjør henne en tjeneste :p

Hehe, ja, det gjør du jo :p Skal dere være der lenge?
Håper det ikke blir noe godisfest mens vi skal være hos mamma. :p Må virkelig planlegge om jeg ikke skal misse bonusen. ;)
 
Hehe, ja, det gjør du jo :p Skal dere være der lenge?
Håper det ikke blir noe godisfest mens vi skal være hos mamma. :p Må virkelig planlegge om jeg ikke skal misse bonusen. ;)

Til torsdag, og det er standard at det er noe godt til kaffen. Ikke bra!
 
Hvordan går det med dere i påsken? Klarer dere å holde på gode vaner?
Jeg har nå klart 2 dager på rad uten godis :D
Håper på å klare en tredje I morgen :)
 
Hvordan går det med dere i påsken? Klarer dere å holde på gode vaner?
Jeg har nå klart 2 dager på rad uten godis :D
Håper på å klare en tredje I morgen :)

Ikke så bra :p Vanskelig å ta seg sammen når en er på besøk. Men har to snopefrie dager nå, og resten tar jeg mandag til torsdag i hvert fall. Skal få bonusen på en eller annen måte.

Trening/mosjon er så som så. Gikk tur idag, da [emoji4]
 
Snop: dårlige vaner
Mosjon: ski!!!!
 
Hmm. Jeg tror jeg har klart bonus på mosjon. Trenger 30 min trening for bonus der om vi går for bonus på begge som vi har hatt før. Det var jo meningen at det skulle være det, men jeg glemte å endre det. Jeg endrer det i morgen om ingen sier nei, så husk å si noe om dere er imot det :)
Jeg trenger en dag med godisfri så har jeg bonus der, og jeg tror jeg trenger 1 frukt/grønnsak for bonus der. Så i utformingen ligger jeg godt an. Vekten derimot....

Jeg veide meg i morrest; 2 kg opp! Jeg spiste salt mat i går og var full av luft i magen, men det utgjør absolutt ikke 2 kg! Så fredag blir spennende! Det er kjekt for meg å ha immunitet da ^^
 
Utfordringen klarer jeg ikke noe bonus på denne gangen heller, men skal prøve å karre sammen å føre opp skiturene mine.

Vekta opp her også, men ikke forskrekkende mye. I dag skal jeg tappe av en halvkilo blod. Men det genereres jo nytt da.
 
Utfordringen klarer jeg ikke noe bonus på denne gangen heller, men skal prøve å karre sammen å føre opp skiturene mine.

Vekta opp her også, men ikke forskrekkende mye. I dag skal jeg tappe av en halvkilo blod. Men det genereres jo nytt da.

Lykke til med det :)
 
Back
Topp