Skravletråd Rødkløver

Utfordring levert! Jeg regner med å ha gått opp i morgen, eventuelt veier jeg ca det samme som sist. Det blir spennende å se :)
 
Da har jeg veid meg! Ingen endring [emoji51] ikke verst for jeg har ikke tenkt så mye på hva jeg har spist i påsken! Lykke til [emoji295]️
 
Ingen endring her heller, og jeg har spist påskeegg (siste rest i går) og potetgull det meste av påska, god mat og kost meg

Så da får jeg fokusere på bedre vaner nå som våren kommer. Tillot meg kakao i dag til frokost på jobb, men planen er å droppe det neste uke. Vår. Da skal kakaovanen gå over
 
Sorry, har vært lite aktiv her. Er sliten for tiden. Har gått opp mye i påsken, men det er min egen feil. :( Slet meg igjennom denne uka uten snop for å klare bonus, da [emoji12]

Og husket å registrere! :)
 
Sorry, har vært lite aktiv her. Er sliten for tiden. Har gått opp mye i påsken, men det er min egen feil. :( Slet meg igjennom denne uka uten snop for å klare bonus, da [emoji12]

Og husket å registrere! :)

Bare å si ifra om du trenger noe <3
 
Jeg har ikke levert vekt. Men jeg tror jeg vil trekke meg.. Ryggen har begynt å krangle litt, og det er litt andre ting som står i fokus hos meg nå. Lykke til videre til dere flinke damer [emoji173][emoji173]
 
Jeg glemte utfordringen !!
 
Jeg har ikke levert vekt. Men jeg tror jeg vil trekke meg.. Ryggen har begynt å krangle litt, og det er litt andre ting som står i fokus hos meg nå. Lykke til videre til dere flinke damer [emoji173][emoji173]

Forståelig det ja <3
Lykke til med resten av svamgerskapet :)
 
Jeg har ikke levert vekt. Men jeg tror jeg vil trekke meg.. Ryggen har begynt å krangle litt, og det er litt andre ting som står i fokus hos meg nå. Lykke til videre til dere flinke damer [emoji173][emoji173]
Masse lykke til i den spennende tiden som er/kommer[emoji173][emoji173]
 
Kjedelig å miste cosacita[emoji24]og trheim1992 av forståelige grunner....
Nå må vi resterende gnu på[emoji173]

Ja :(
Jeg har hatt en dårlig start. I går spiste jeg mer godis på en dag enn jeg vanligvis gjør på en helg :excited001
Skjerpings må til :laughing001
 
Back
Topp