Skravletråd Rødkløver

Det skjønner jeg ;) Mangler et lag så skal det komme :)

Sorry for treighet, kom plutseleg på det rett før kl 21 pga besøk av bror min. Hadde heldigvis gjort det meste klart [emoji28]
 
Sorry for treighet, kom plutseleg på det rett før kl 21 pga besøk av bror min. Hadde heldigvis gjort det meste klart [emoji28]
Det går så bra så :)
 
Er det mulig å komme med ei ønske om at det ikkje blir nokon spesifikke «ski» opplegg på utfordringen? Har ikkje lyst å måtte kjøpa meg ski [emoji28][emoji23]
 
Er det mulig å komme med ei ønske om at det ikkje blir nokon spesifikke «ski» opplegg på utfordringen? Har ikkje lyst å måtte kjøpa meg ski [emoji28][emoji23]

Haha ^^ Enig der, ski er ikke aktuelt for min del heller ^^
 
Mens jeg skulle ønske meg noe der akkurat det faktisk kan gi litr effekt

For ski har jeg planer om i påska. :)

Starter med en tur i morgen
 
Mens jeg skulle ønske meg noe der akkurat det faktisk kan gi litr effekt

For ski har jeg planer om i påska. :)

Starter med en tur i morgen

Men det kan vel evt gå under trening/mosjon eller «utetid» alt etter korleis dikka legger opplegget?
 
Jeg syns vi burde få sånn type 50 poeng for å spise kvikklunsj hver dag. Sjokolade gjør de fleste lykkelige, og lykke avverger stress som vil hjelpe oss å gå ned i vekt! Og det er påske!
 
Jeg kan forresten si med en gang at jeg ikke kan legge ut utfordringen siden hele dagen imorgen vil gå i ett pga bursdagsselskap.
 
Hva med en enkel utfordring der i får poeng for trening, mosjon, smopefri dag og frukt/grønnsaker? Som i "tren så og så mye for bonus" og "spis så og så mange frukt/grønt iløpet av påsken" og "bonus for så og så mange dager uten godis i påsken" ?
 
Men det kan vel evt gå under trening/mosjon eller «utetid» alt etter korleis dikka legger opplegget?
Utetid er fint. For trening er det definitivt ikke. Vi går rolig, med tre barn (den yngste i pulk. Men den drar ikke jeg)
 
Åååååå som jeg hater dette søtsuget! Jeg klarer ikke å få bukt med det :( Jeg har prøvd krom og andre ting, uten effekt. Det hjelper ikke med frukt, vann eller søvn. Jeg går veldig fort opp i vekt av å spise godis, så jeg kan ikke bare slippe meg løs i påsken heller.
 
Åååååå som jeg hater dette søtsuget! Jeg klarer ikke å få bukt med det :( Jeg har prøvd krom og andre ting, uten effekt. Det hjelper ikke med frukt, vann eller søvn. Jeg går veldig fort opp i vekt av å spise godis, så jeg kan ikke bare slippe meg løs i påsken heller.

Så dumt :( Har dessverre ikke noen tips... Har blitt en del godis på meg idag, men skal holde meg på matta resten av uka, tenkte jeg.
 
Back
Topp