Skravletråd Rødkløver

Forståelig det ja <3
Lykke til med resten av svamgerskapet :)
Tusen takk [emoji4]
Masse lykke til i den spennende tiden som er/kommer[emoji173][emoji173]
Takk for det! Spennende tider i vente ja [emoji7]
Skjønner det :) Lykke til videre! :)
Takk [emoji173]
Kjedelig å miste cosacita[emoji24]og trheim1992 av forståelige grunner....
Nå må vi resterende gnu på[emoji173]
Dette klarer dere, rødkløver har vært rå!!
 
Tusen takk [emoji4]

Takk for det! Spennende tider i vente ja [emoji7]

Takk [emoji173]

Dette klarer dere, rødkløver har vært rå!!

Lykke til videre ,og ja, Rødkløver er rå. Mistet få og rulet utfordringen lenge. Men mest av alt. Mistet få!
 
Skulle gå for 8 om dagen, det ble med 6 i dag. Skuffet over meg selv :(
Godisfri da, og det er jo det viktigste :)
 
søndag er helg. Og dessert etter middag og skokomelk til frokost og potetgull på kvelden. Og sjokolade også. Og 900 gram opp siden fredag.

Skjerpings.
 
Standhaftig.

Snopefri dag.

Men så kjip dag at jeg fristes av en bot sjokolade før frokost i morgen, så er det gjort. Da er det ikke krise om jeg tar en neve potetgull mens jeg stresser meg gal med middag og lekser og tre unger som hyler om Kapp. Jeg hadde tenkt det i dag.
 
Standhaftig.

Snopefri dag.

Men så kjip dag at jeg fristes av en bot sjokolade før frokost i morgen, så er det gjort. Da er det ikke krise om jeg tar en neve potetgull mens jeg stresser meg gal med middag og lekser og tre unger som hyler om Kapp. Jeg hadde tenkt det i dag.

Ja har man først tatt en bit så kan man like gjerne bare kjøre på. Den innstillingen lever visst jeg etter og :p
 
Ja har man først tatt en bit så kan man like gjerne bare kjøre på. Den innstillingen lever visst jeg etter og :p
Ikke nødvendigvis kjøre på. Men at den lille greia jeg "trenger" ikke er krise.

Jeg trives ikke sukkerfritt/snopefritt .

Jeg fungerer bedre om jeg tar en liten bit på kjøkkenet, før jeg takler tre unger som ikke vil ha frokost. Jeg kunne spist frokost selv, men det tillater ikke tid og logistikk, eller matlysten min klokka sju.

Tilsvarende, når det flyr høyt her mellom halv fem og fem. Lekser og middag og jeg og eldste skal ut døra 1715, da har blodsukker-humøret mitt godt av noe mens jeg lager mat .trenger ikke være mye, en bit litt mørk sjokolade er fint.

Noen kvelder er det fint å kunne ta seg noe når ungene er i seng, og ikke alle middager passer med vann til.

Det er ikke alt eller ingenting for meg, men hadde jeg kommet så langt på ingenting så skulle jeg søren meg klare det. Men jeg er er surere og kjipere mamma på ingenting.

Der er helheten som avgjør, ikke de små tingene så lenge de er få.
Men blir det "bare" en kopp kakao, eller to og bare litt på morgenene og bare litt på ettermiddagen og bare litt mye på kvelden ,så tipper det jo.

Men jeg trenger faktisk ikke være alt eller ingenting. Jeg trives med litt. Og fortsetter trolig heller med å begrense meg enn å nekte meg.
 
Om ikke alle har oppdatert innen jeg drar fra jobb. Kan noen andre levere rapport da? Full fres fra jeg drar herfra til klokka er åtte nemlig.

Skal sjekke hvor mange som mangler.
Sikkert meg som ryker denne gangen
 
Om ikke alle har oppdatert innen jeg drar fra jobb. Kan noen andre levere rapport da? Full fres fra jeg drar herfra til klokka er åtte nemlig.

Skal sjekke hvor mange som mangler.
Sikkert meg som ryker denne gangen

Jeg tar det. Gi meg en lyd når jeg skal ta over om ikke alle har levert :)
 
Mangler bare kaffedama. Antar jeg drar fra jobb ikke så lenge etter tre
 
Rapport levert.

Det er meg son ødelegger for teamet denne gangen alle andre gikk ned mens jeg gikk opp 0,6 trolig mye pga salt-inntak i går kveld... Dumme meg.
 
Back
Topp