Skravletråd RØDT LAG

Hugs å legg inn startvekta i dag [emoji1] Let the game begin [emoji322][emoji1316][emoji1317][emoji23]
Det er gjort :) Blir spennende fremover :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Opp 200g denne uken. Ikke bra, men mtp at jeg har spist masse godis hver dag så er det et mirakel at det ikke er mer!
Men nå er det bare å passe på, for neste uke risikerer man å gå ut :eek::p
 
Her var det også opp 200g, men kan ha noko med at eg har mensen [emoji85] Satsar på det :)


Har dikka ein slagplan?
 
Husket å registrere av meg selv idag gitt. 300 gram ned denne uka, men det er ikke så rart. Kostholdet og mengden mat har vært ganske lav pluss at jobben er rene slankekuren :p Lite mat og mye aktivitet. Er ganske tom når jeg kommer hjem og da er jeg så heldig å ha en mann hjemme som står med middagen klar <3 Så er det da om å ikke ete seg ihjel, men det er ikke lett å kontrollere :p

Min plan er å være snopefri hver uke under utfordringen og ikke spise som et utsultet gris i helgene på snop og brus [emoji23] For da må jeg bruke neste uken å få det av meg slik jeg går i null til neste veiing.
Treningsutfordringene skal jeg gjøre så godt jeg kan. De er jo en stor grunn til at jeg er med. Nøyer meg ikke med å bli smalere.
 
Var visst gått opp litt siden påmelding :( Får håpe på nedgang til neste uke :)
 
Hmmm. Ingenting fra Daydream enn så lenge. Får håpe hun logger snart, men erfaring viser at det alltid er noen som forsvinner fra start av. Sånn er det bare :)
 
Jeg tror vi har et godt lag :)
De fleste (om ikke alle) har vært med i krigen før :)

Tror jeg også :) Tror jeg aldri har glemt å registrere noen gang før. Lot være en gang jeg var wildcard fordi jeg ikke hadde energi til krigen i fjor. Men i år er situasjonen heldigvis annerledes. :) Fit to fight :p
 
Tror jeg også :) Tror jeg aldri har glemt å registrere noen gang før. Lot være en gang jeg var wildcard fordi jeg ikke hadde energi til krigen i fjor. Men i år er situasjonen heldigvis annerledes. :) Fit to fight :p

Ja det er fortid nå! :)
Jeg heier på deg :D
 
Hei :D Sen påmelding fra meg, beklager :(
Jeg er 30år, samboer, jobber deltid og forsøker å få førstemann.
Jeg er 40kg for stor i følge bmi, men den gir jeg litt beng i. Jeg vil føle meg vel, glad og sterk i egen kropp.
Det er mitt mål. Jeg ser heller på mål at størrelse medium skal passe uten å være ubehagelig enn vekta.
Jeg liker å trene hardt og løfte tungt, så musklene kan ødelegge noe for bmi ;)
Men akkurat nå er jeg ikke trent. Bare god og rund :p
 
Heisann :) Jeg er snart 28 år (på fredag.... sånn btw så elsker jeg gratulasjoner ;) ) og har et lite prøverørsmirakel på snart 5 måneder. Har mange kg jeg vil ta av så gleder meg til mye motivasjon gjennom krigen nå :)

Er det mulig da!!! Gratulerer så mye med dagen som var :D
Jeg lagde meg et mentalt notat om å huske på det og gratulere deg, men jeg har teflonhjerne :(
Håper du hadde en fin dag :)
 
Back
Topp