Skravletråd RØDT LAG

Er det mulig da!!! Gratulerer så mye med dagen som var :D
Jeg lagde meg et mentalt notat om å huske på det og gratulere deg, men jeg har teflonhjerne :(
Håper du hadde en fin dag :)
Tusen takk :D Så koslig! Bedre sent enn aldri :D Hadde en fantastisk dag sammen med mann og datter <3
 
Havna helt på kakekjøret i dag med rester stående i kjøleskapet så der røk den bonusen :( MEN jeg skal gjøre mitt beste på trening og mosjon da hvertfall. Gått trilletur sammen med mannen i bedagelig tempo i 1,5 time i dag som får telle som 45 mosjonspoeng, også skal jeg nå til med "30 day shred" + en del ekstra styrketrening som får telle på treningspoeng :)
 
Havna helt på kakekjøret i dag med rester stående i kjøleskapet så der røk den bonusen :( MEN jeg skal gjøre mitt beste på trening og mosjon da hvertfall. Gått trilletur sammen med mannen i bedagelig tempo i 1,5 time i dag som får telle som 45 mosjonspoeng, også skal jeg nå til med "30 day shred" + en del ekstra styrketrening som får telle på treningspoeng :)

Sprek du da :D
Det blir nok trening på meg og senere. Har tatt en økt, men jeg synes det hjelper på søtsuget og søtsug har jeg nok av I dag!
 
Shit, jeg sleit med første måltidet idag,jeg! Samboer drar frem hapå til frokosten og da vil storesøster ha nugatti. :( Og etter middag idag hadde vi sjokoladepudding og vaniljesaus....MEN jeg klarte å holde meg unna. Fy fader så tungt det var :/
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hvordan har det gått med dere den første dagen?

Her har den vært litt utfordrende fordi jeg ikke kan bare forsyne meg med snop og da blir trangen etter det større... Og jeg hadde virkelig ikke lyst, men kom meg på spinningsykkelen. Alternativet var å hjelpe samboer å rydde i kjelleren og det gadd jeg i hvert fall ikke! :p
 
Hvordan har det gått med dere den første dagen?

Her har den vært litt utfordrende fordi jeg ikke kan bare forsyne meg med snop og da blir trangen etter det større... Og jeg hadde virkelig ikke lyst, men kom meg på spinningsykkelen. Alternativet var å hjelpe samboer å rydde i kjelleren og det gadd jeg i hvert fall ikke! :p

Godt jobbet! Spinningsykkel er gjenstand for tortur! Aldri hatt så vondt i banken som den gangen jeg prøvde spinning, så jeg er imponert over din innsats :D

Her har dagen gått bra. Nå har jeg jo kun hatt lov til å spise godis på lørdager i over en måned, så jeg har jo trening i det nå. Men jeg sprakk jo i hele forrige uke, så jeg kjente jo på søtsuget. Men trening hjelper, så det ble 2 økter i dag. Problemet nå er at jeg ikke legger meg i riktig tid. Og jeg vet av erfaring at jeg da gjerne går litt opp i vekt. Skjerping!

I morgen (eventuelt I dag) så planlegger jeg lang tur med Lillejenta. Den turen er tung, og musklene skriker etterpå. Det er så godt som bare bakker, så enten dytter jeg vogna oppover eller så holder jeg igjen i nedoverbakke. Samtidig så prøver jeg alltid å komme i mål på en bedre tid. Og om jeg er riktig uheldig så vil vinden fremdeles være sterk. Og nå lurer jeg på hvorfor jeg er villig til å gå igjennom dette ^^
 
Godt jobbet! Spinningsykkel er gjenstand for tortur! Aldri hatt så vondt i banken som den gangen jeg prøvde spinning, så jeg er imponert over din innsats :D

Her har dagen gått bra. Nå har jeg jo kun hatt lov til å spise godis på lørdager i over en måned, så jeg har jo trening i det nå. Men jeg sprakk jo i hele forrige uke, så jeg kjente jo på søtsuget. Men trening hjelper, så det ble 2 økter i dag. Problemet nå er at jeg ikke legger meg i riktig tid. Og jeg vet av erfaring at jeg da gjerne går litt opp i vekt. Skjerping!

I morgen (eventuelt I dag) så planlegger jeg lang tur med Lillejenta. Den turen er tung, og musklene skriker etterpå. Det er så godt som bare bakker, så enten dytter jeg vogna oppover eller så holder jeg igjen i nedoverbakke. Samtidig så prøver jeg alltid å komme i mål på en bedre tid. Og om jeg er riktig uheldig så vil vinden fremdeles være sterk. Og nå lurer jeg på hvorfor jeg er villig til å gå igjennom dette ^^

Jo mer jeg sykler jo mer blir rumpa vant til setet, men jeg skal bare fortelle deg at rumpa hadde det ikke godt igår [emoji23] Hadde lyst til å gi meg etter 15 minutt :p På slutten led jeg meg igjennom resten av sangen på øret bare for å fullføre den selv om 30 minutt var gått. Var ikke lett å gå opp trappa etter det:p Andpusten som fy etter å ha gitt alt på slutten.

Oi, sprekt å skulle gå en sånn tur! Haha, ja, man kan jo lure på hvordan en klarer å utsette seg for slikt når man er utrent :p
 
Sikret meg både treningspoeng og mosjonspoeng tidlig på dagen i dag, så i ettermiddag kom telefonen om at bestefar døde i natt.. etter det gikk det ganske til H med snop og alt. Vet ikke hvordan resten av uken blir. Akkurat nå er jeg bare så knust at jeg klarer ikke fokusere på noe som helst :(
 
Sikret meg både treningspoeng og mosjonspoeng tidlig på dagen i dag, så i ettermiddag kom telefonen om at bestefar døde i natt.. etter det gikk det ganske til H med snop og alt. Vet ikke hvordan resten av uken blir. Akkurat nå er jeg bare så knust at jeg klarer ikke fokusere på noe som helst :(

Kondolera så mykje [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Mange klemmer [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Sikret meg både treningspoeng og mosjonspoeng tidlig på dagen i dag, så i ettermiddag kom telefonen om at bestefar døde i natt.. etter det gikk det ganske til H med snop og alt. Vet ikke hvordan resten av uken blir. Akkurat nå er jeg bare så knust at jeg klarer ikke fokusere på noe som helst :(
Kondolerer så mye. :-(
 
Sikret meg både treningspoeng og mosjonspoeng tidlig på dagen i dag, så i ettermiddag kom telefonen om at bestefar døde i natt.. etter det gikk det ganske til H med snop og alt. Vet ikke hvordan resten av uken blir. Akkurat nå er jeg bare så knust at jeg klarer ikke fokusere på noe som helst :(
Kondolerer så mye ❤️ Stor klem
 
Sikret meg både treningspoeng og mosjonspoeng tidlig på dagen i dag, så i ettermiddag kom telefonen om at bestefar døde i natt.. etter det gikk det ganske til H med snop og alt. Vet ikke hvordan resten av uken blir. Akkurat nå er jeg bare så knust at jeg klarer ikke fokusere på noe som helst :(

Kondolerer <3
Ikke tenk på vekta helt i starten nå, du klarer å komme deg tilbake til vektnedgang når du er klar for det.
 
Sikret meg både treningspoeng og mosjonspoeng tidlig på dagen i dag, så i ettermiddag kom telefonen om at bestefar døde i natt.. etter det gikk det ganske til H med snop og alt. Vet ikke hvordan resten av uken blir. Akkurat nå er jeg bare så knust at jeg klarer ikke fokusere på noe som helst :(

Kondolerer :Heartred:Heartred
 
Jeg er skuffet over meg selv. Det ble bare 20 min trening i dag, ikke monstertur :(
For få skritt på Fitbiten, og egentlig bare daff og ekkel.
Men i morgen (I dag, er tross alt etter midnatt) så skal det bli mer!
 
Første dagen min ble ikke helt som planlagt. Mannen ble syk, så måtte leke sykesøster før jobb :p Så ingen trening :(
Maten gikk kjempe bra :D Litt sulten på slutten av dagen, men når man er vant med å stappe i seg hele tiden så tar det vel litt tid før sulten gir seg :p
I dag skal jeg komme meg på trening. Gleder meg masse til å starte opp igjen.
Nå skal jeg sjekke litt blogger etc for å få inspirasjon til lunch og mellommåltid.
Usikker hva jeg skal ha med på jobb :)
 
Første dagen min ble ikke helt som planlagt. Mannen ble syk, så måtte leke sykesøster før jobb :p Så ingen trening :(
Maten gikk kjempe bra :D Litt sulten på slutten av dagen, men når man er vant med å stappe i seg hele tiden så tar det vel litt tid før sulten gir seg :p
I dag skal jeg komme meg på trening. Gleder meg masse til å starte opp igjen.
Nå skal jeg sjekke litt blogger etc for å få inspirasjon til lunch og mellommåltid.
Usikker hva jeg skal ha med på jobb :)

Ja hodet får kroppen til å tro at den er sulten. Jeg pleier å spise yoghurt. I den putter jeg eple og banan for det meste, av og til druer eller bær. Så topper jeg det med granola eller havregryn. Nam! Spørsmålet er jo om du har tilgang på kjøleskap på jobb, eller om du må ha noe som tåler romtemperatur.
 
Sikret meg både treningspoeng og mosjonspoeng tidlig på dagen i dag, så i ettermiddag kom telefonen om at bestefar døde i natt.. etter det gikk det ganske til H med snop og alt. Vet ikke hvordan resten av uken blir. Akkurat nå er jeg bare så knust at jeg klarer ikke fokusere på noe som helst :(

Så utrolig leit :(<3
 
I dag har jeg vel spist nok kalorier for et par dager tror jeg :(
Ble godt med trening og, men likevel når jeg ikke kalorier forbrent på Fitbiten. Nå skal jeg jo ikke slanke meg sånnsett, men jeg liker å nå målene på Fitbiten for da blir de grønne :hilarious:
 
Back
Topp