Skravletråd Pink Ladies!

Æsj, jeg glemte og melde meg på ukesutfordringen :confused:

Blir dårlig med trening da jeg fortsatt ikke er helt frisk :(:mad:

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Er det for sent å melde seg på den i dsg da? Tenkte jeg skulle melde meg på nå som ny uke har starta

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er det for sent å melde seg på den i dsg da? Tenkte jeg skulle melde meg på nå som ny uke har starta

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sjekka nå og det var i løpet av mandagen, trodde det var søndagen jeg :p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Snikveide i dag og d går nerover! :D endelig... :p -0,4 siden fredag :) håper d holder seg eller går videre ner til fredag :D


Jente 27.07.13 <3
 
Snikveide i dag og d går nerover! :D endelig... :p -0,4 siden fredag :) håper d holder seg eller går videre ner til fredag :D


Jente 27.07.13 <3
Så bra da :D
Jeg er veldig skeptisk til min vekt siden jeg tror vekta mi begynner å stabilisere seg nå.. men får bare se om jeg klarer å kvitte meg med mine siste 2 kg :p
 
Snikveide meg i dag jeg også, og så langt ser det bra ut med tanke på veiing på fredag. Så gir ekstra motivasjon til
å holde seg unna alt som er usunt! :)

Planer om håndballtrening i kveld for å finne ut om jeg kan fortsette med det (fikk prolaps i feb, så derfor jeg er litt usikker..)

Ellers er jeg godt i gang med trening på treningssentret som nylig har åpnet her i bygda. Veldig kjekt!

Syns det er så motiverende å være med på slik slankekrig her inne, gjør liksom at man får noe
å jobbe med hver uke. I tillegg syns jeg fredag er en topp veiedag!

Håper det går bra med dere andre også, og at vi får like gode resultater som sist uke :)
 
E d bare folk fra laget vårt som e med på ukesutfordringen? :p


Jente 27.07.13 <3
 
E dåkke klare for veiing i morgen då? :)


Jente 27.07.13 <3
 
Lykke til i morgen jenter! :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Dårlig nedgang i dag. Men jeg hadde ikke forventa noe bedre, har ikke fått trent på 2 uker :(

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Då har eg regna sammen og vårt lag har gått ner 2,5 kg 0,46% med d ekstra kg blei d 3,5 kg 0,65% :D

babyjente 27 Juli ♡
 
Vi vant denne uken og! Flinke vi e! :)

Så ska vi lage neste ukes utfordring :) ka vil dåkke ha? :)


Jente 27.07.13 <3
 
Jeg er ikke flink til å finne på slike utfordringer
Men syns den vi hadde i forrige uke var bra da ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Då var ny ukesutfordring klar! Ikkje glem å melde dåkke på!

Kordan e motivasjonen dåkkas no då? :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Back
Topp