Skravletråd Pink Ladies!

Litt på feil måte denne gang. Fikk ikke i meg stort fredag-tirsdag..hatt det litt tøft:/ Vekta var over 3kg ned da..
Men fått i meg mat siden onsdag, , også kommet litt igang med trening. Utrolig at vekta ikke har rast opp! Har jo mensen itillegg!
Har en aktiv jobb, det hjelper kanskje litt på..
Men skal være obs uka som kommer:)
Har ikke lest hele tråden jeg.. har du vært syk kanskje? :/
 
Virker som vi har gode tall denne uka.
Husk å oppdatere veietråden også, ikke bare skriv her inne :)

Omgangssyken er på retur og jeg har fått i meg litt mat i dag. Så da satser jeg på å
spise en liten porsjon moussaka i kveld. Har før første gang på lang tid droppet å kjøpe inn
fredagsgodis.. Så spennende å se hvordan det går..hehe
 
Spent på resultatet nå:)
Hååper vi vinner :D;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vi har gått ner 5,9 kg og d e 1,08% såå d lover godt! ;)


Jente 27.07.13 <3
 
Jeg er kjempeskuffet over 0,1kg nedgang :( hadde jo nesten 1kg tidligere i uka. Mister virkelig motivasjonen av dette. Var sikker på at jeg kom til å ha minst 1kg nedgang denne uka :(
 
Jeg er kjempeskuffet over 0,1kg nedgang :( hadde jo nesten 1kg tidligere i uka. Mister virkelig motivasjonen av dette. Var sikker på at jeg kom til å ha minst 1kg nedgang denne uka :(
All nedgang er bedre enn ingen nedgang da, går rette veien :D
 
MEN nedgang totalt sett denne uka.. eller? ;)
Joo... En bitteliten en :p men kommer til å bli knekt hvis jeg ikke går ned minst 0,5kg denne uka, kan ikke forstå annet enn at kroppen holder vann, er jo litt støl også. Vekta var fin helt fram til torsdag, men da føyk den opp :'(
 
Vi vant denne uken jenter! ;) syns alle ska være med på ukesutfordringen denne gangen! Om dåkke ikkje trene så får dåkke poeng for frokost og drikking av vann! :D
Vi kan vinne et ekstra kg å trekke fra på vekten til fredag igjen! ;)


Jente 27.07.13 <3
 
Har akkurat spist moussaka, salt og litt brød samt koser meg med en boks med pepsi max.
Ikke kjøpt meg godis i dag heller(ny rekord!!!) Angrer kanskje bittelitt... men nå vil jeg
for alvor i gang med vektnedgangen, så da må jeg forsake litt mer enn tidligere!

Hvordan går det med dere andre på en lørdagskveld da?
 
Skjeier ut masse.. er lørdag jo ;)
Har hatt mexicanske tortillas med salat og rømme til, pepsi max, ballerina kjeks, salte skruer og saltstenger.. snart skal jeg kose meg med iskaffe også.. er det helg så er det helg :p
 
Vi har vært i bursdagsbesøk til svigermor, spiste pizzabaguette, sjokoladekake, kjeks og drakk litt brus...:p
Glad eg ikkje har kjøpt inn noe snop ;)

babyjente 27 Juli ♡
 
Her har jeg vært på farten hele dagen:)
Men har kost meg med litt pizza , yoghurtnøtter og noen få biter sjokolade:D

Ikke trent idag.. Men håper å være klar igjen imorgen:)

Skal ta en snikveiing imorra.. Er så redd for å raaase opp ivekt igjen siden jeg hadde en ganske stor nedgang nå..:p

Tar nok kvelden snart nå.. Sliten etter dagen:p
 
Vi har vært på trilletur både i dag og i går :) deiligt når det har vært så fint vær :)


Jente 27.07.13 <3
 
Oi.. Snikveid idag.. Det må være første gang jeg får nedgang på en søndag.. Ned 400gram siden fredag..
Kanskje ting går litt lettere når man ikke stresser sånn med slankinga?
I det siste har jeg ikke vært helt i slankemodus.. Men begynner jo endelig å bli motivert igjen:)
 
Uff vet ikkje om eg tørr å snikveien eg... :p
Og så ska eg heim t mamma denne uken så blir med en annen vekt på fredag.. Hmm... :p


Jente 27.07.13 <3
 
Æsj, jeg glemte og melde meg på ukesutfordringen :confused:

Blir dårlig med trening da jeg fortsatt ikke er helt frisk :(:mad:

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp