Skravletråd Pink Ladies!

Då var ny ukesutfordring klar! Ikkje glem å melde dåkke på!

Kordan e motivasjonen dåkkas no då? :)

babyjente 27 Juli ♡
Allerede meldt meg på.
Formen min er endelig bra, så satser på at jeg er i gang med trening i morgen :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Allerede meldt meg på.
Formen min er endelig bra, så satser på at jeg er i gang med trening i morgen :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kan du skubbe meg ut døren og!!:confused::p

babyjente 27 Juli ♡
 
Henge deg på med meg på elixia :) trenger trenings buddyer jeg ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mja.. Foretrekker å være ute eg :) ganske stiv i bekkenet enda så orker ikkje trening ;)


Jente 27.07.13 <3
 
Jeg har gått turer hver dag i ferien, en til to timer på stranda i Danmark :)

I går var jeg i skogen her hjemme, så fine farger, måtte bare stoppe å ta inn alt det fine!

Hva er middagsplanene deres i dag da ?

Her blir det retrogryte :) Karbonadedeig med ris, kjøttdeigsaus, mais ++
 
Er nesten ingen med på utfordringene lenger. Hva er vitsen med å ha de da? I dag har jeg hatt 55 min med styrke og 20min løping på tredemølle. I går gikk og løp jeg om hverandre i nesten 8 km.. føles så godt å få bevega seg altså.. i dsg har jeg allerede fått i meg 2 liter vann også ;) Hvordan går det med dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så flink du er Drømmeren :)

Her går det tålelig, motivasjonen er ikke helt på topp, sliter med et søtsug fra helv..., sovnet på sofaen i går kveld våknet i natt, sulten, spiste sjokolade :( Mye stress på jobb med frister, pluss alt man skal rekke hjemme med hus, 2 unger, bikkjer som skal utstilles osv, har nok å henge fingrene i!

Går tur på morgenen 15 min rask gange, og tur på kveldene alt fra 30 min til 1,5 time.

Skal bli flinkere å drikke vann, så i dag har jeg drukket 1 liter allerede. Blir overtid i kveld, så maten er tacolefser med salat, ikke det sunneste men... Får gå en laaang tur med bikkjene i kveld ;)
 
eg snikveide i dag og ble positivt overraska over at d var litt nedgang :p hadde helst forventet meg oppgang då eg har det veldig stressende rundt meg for tiden.. :)

Og når d gjelder ukesutfordringen, så virker det egentlig som om det e mange som bare oppdaterer vekten sin på fredagene og ellers glemmer av krigen :p
 
Ja vet ikke om jeg er med på utfordringene videre når det er så få fra begge lag som er med..hehe Trener osv og drikker vann uansett jeg ;)
 
Var stiv og støl i dag etter treningene denne uka. Men heiv meg på zumba alikevel. NÅ er jeg sliten. Vaske klær først så en dusj og slappe av med såre muskler på sofaen med film og ei skive ;)
Godt guttungen er i bhg :p
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Skulle ønske jeg kunne reise hjem å slappe av på sofaen også ;) Kooos deg, det fortjener du Drømmeren :)

Spiste godt med kveldsmat i går kveld, slik at jeg ikke skulle våkne av sult i natt og spise noe jeg ikke burde!
Fikk i meg 1,5 l vann, vekta går opp nå:( Men pleier å samle vann rundt eggløsning og det er i disse dager, så håper det slipper, skikkelig bolletryne når jeg våkna i dag...Stilig!

I dag har jeg planer om en skogstur med hundene :) Utstilling på lørdag, usj, gruer meg!
 
Jeg skulle gjerne vært mer aktiv her inne. Men jeg har det rett og slett altfor travelt for tiden :( hjelper ikke på at appen ikke virker heller..
Tror det blir stor oppgang her denne uka, har spist mye, sovet lite og det har vært en veldig stressende tid i det siste :(


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Her ble det spagetti i dag, manglet kylling hjemme visst!

Unger er i seng, sambo sover på sofaen, jeg skal liksom jobbe litt nå.. meeeen første saken jeg ska ta tak i var utrolig laaaaang, datt visst innom her i stede ja! Puh!

Har gått tur med bikkjene, vi har trent på å gå pent og å stå på kommando, pluss det å stå pent :)

Jeg la meg seint i går, så er trøtt nå, men må få jobbet litt før jeg tar kvelden altså!
 
Tilbrakt hele dagen i bil med to barn på 10 mnd og snart 3 år. Sliten ja!
Rigga meg til på sofaen hos svigers med pledd og en kopp te :)
Kjenner det snart blir natta.
Klare for å gå lang tur i morgen :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Husk å oppdatere på ukesutfordringen!:D
Lykke til med veiingen i morgen :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Blir nok jeg som ryker i dag, masse vann i kroppen denne uken, men har sett på vekta at jeg er i ferd med å miste en del, så neste uke er jeg nok fin igjen. Kjipt, men sånn er det nå.
 
Må veie meg på en annen vekt enn jeg pleier i dag. Også har jeg fått mensen i dag, tror nok det er jeg som ryker i dag :rolleyes:

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp