Skravletråd Pink Ladies!

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Tenkte eg kunne dra igang en skravletråd for oss :)

Kansje vi kan begynne med en presentasjonsrunde? :)

Eg e 25 år, har ei datter på 5 uker, og vil masse ner i vekt! :p
Er gift, jobbe som trailersjåfør og bor i sandnes :)

Forslag til navn på laget vårt? :)

Lag 1:
Smurfine88
supernint
Silla_
Mammahjertet
MaiSeptAugSkatt
Drømmeren


Jente 27.07.13 <3
 
Last edited:
Så bra :)

Jeg er 23 år, jeg og sambo har en datter på 1,5år :) bor i møre og romsdal :)

Jeg begynte å slanke meg i januar og fram til mai gikk jeg ned 13kg. Etter en lat sommer med mye god mat er dessverre 3kg kommet på igjen. Jeg har et mål om å gå ned 7kg innen jul, men er veldig usikker på om jeg kommer til å klare det, har kommet inn i en ond sirkel med mye godteri nå :p

Neste helg skal jeg nedover til oslo å springe KK-mila :)

Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle sammen :)
 
Jeg er ei jente på 28 år med en sønn på snart 4 år :)
Vi bor rett utenfor sandnes i Rogaland... Jeg er ung ufør og ble slankeoperert i september 2012, men nå er jeg bare ca 4 kg fra mål ;) På tide med litt ekstra puff nå i siste innspurt, så da tenkte jeg at slankekrigen ville hjelpe meg nå på slutten ;)
 
heija;) Bor i Ski,er 27år med samboer, en gutt på 4, en gutt til på 3mnd,og en labrador på 8! har vel 10kg for mye, og har det i meg, men trenger ett skikkelig spark og noe som tenner meg og motiverer meg til å gidde. "er ikke sååå ille liksom". Men brått blir det det! gleder meg til å teste ut hvor konsekvent jeg KAN være hvis jeg virkelig vil! ;)

-=[herq]=-
 
Jeg er 27 år, har to barn på 2,5 år og 9 mnd :) Har samboer og bor i Vestfold :)
La på meg aaaltfor mye med lillesøster og de siste kiloene sitter som lim :p
Håper og gå ned ca 10 kg fram til jul!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 29år, snart 30(hjelp);)
Bor på Vestlandet (Sogn og fjordane).
Har 3 søte små på 6år, snart 5år og 3år.
Jobber 100% i barnehage..ikke hjemme før 16.15 hver dag, så det går i ett.. Lite tid til trening nå dessverre . Noe jeg er kjempesur for.. Men håper likevel å få kommet litt igang igjen denne uka:)
Men den tiden strekker ikke alltid til:( har en gubbe som er lite hjemme.. Men nå når han går over i ny turnus er han hvertfall hjemme annenhver uke.. Så de dagene skal jeg hvertfall få til noe trim:)

Jeg har jo meldt meg på kk mila neste helg! Får se om jeg drar eller ikke.. Men har veldig lyst hvertfall:)

Målet mitt er ned 10kg.. Håper å lykkes denne gangen!!
Men da må både kostholdet bli bedre og eg må bare finne tid til trening også!!:)
 
Heisann :)

Jeg er 30 år, gift og har barn på 2 og 4 år. Jobber som pedagogisk leder i barnehage.
Var med i forrige runde med godt resultat, men etter "frie tøyler" i 2 mnd nå er en del kommet på igjen.
Starter på 78,5 kg nå. Målet mitt denne krigen (før jul) er å få se 69 tallet... (kan bli hardt, men skal gi alt)
Vanskelig med trening i perioder, da mannen jobber borte en del, men skal prøve å få til så mye som mulig allikevel.
Men får starte med å legge om kostholdet i første omgang!

Gleder meg til å starte denne reisen sammen med dere :)
 
det er sånn at det starter idag eller? jeg har iallefall fullført dag 1!?

-=[herq]=-
 
Ja :) utført dag 1 eg og :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Er vel slik at utfordringen startet i dag, mens krigen startet fredag.
Og at første dag man skal rapportere vekt er nå på fredag (6 september) Eller tar jeg feil??
Er det slik at noen ryker første uka? Mener å ha vært med tidligere at det er ingen første uka(bare de som evt ikke oppdaterer)
Dette for at vi skal komme skikkelig i gang! Men vet ikke hvordan det er denne gangen.
 
Heihei her er jeg! :)
30 år fra Bergen. Har samboer og ei jente på 2 år.
Får trent greit for tiden, er jobbsøkende og bruker en del av tiden til fjellturer. Bør trene mere styrke, men er så fristende å løpe på fjellet når det er fint vær :)
Jeg har 4 kg jeg vil ned, 3 av de kom i sommer og sitter som støpt. Tidligere har jeg fått slike raske sommerkilo av med en gang men ikke denne gang.

Gleder meg til å komme igang :)
 
Er vel slik at utfordringen startet i dag, mens krigen startet fredag.
Og at første dag man skal rapportere vekt er nå på fredag (6 september) Eller tar jeg feil??
Er det slik at noen ryker første uka? Mener å ha vært med tidligere at det er ingen første uka(bare de som evt ikke oppdaterer)
Dette for at vi skal komme skikkelig i gang! Men vet ikke hvordan det er denne gangen.
Det er slik ja :) utfordringen blir registrert i egen tråd, så alle som vil være med på den må melde seg der innen kl19(?) imorgen :)

Om noen ryker denne uka vet jeg ikke.
 
Hei:) Jeg er ei jente på 32 år som holder til på østlandet, er samboer, ar to gutter på 5 år og 7 år, så har vi en hund. Jeg har slitt med vekta siden førstemann ble født, har vært med på Slankekrigen før, denne gangen skal jeg klare det :) Jeg gleder meg til. Bli bedre kjent med dere :)
 
Ka gjør dåkke for å gå ner i vekt? :)


Jente 27.07.13 <3
 
Jeg trener og har endra livsstilen og spiser såklart en god del mindre enn før ;)
 
Trener!
Også prøver jeg å være litt mer bevisst på hva jeg putter i meg :p


Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg spiser sunt, mye ren mat, ikke så mye posemat. Har ikke kommet i gang med trening, men går turer med bikkjene.

Morsomt om vi kan legge inn middagene, kan være til inspirasjon for oss alle :)

I dag blir det hjemmelaget fiskegrateng hos oss :)
 
Eg tenker på ka eg spise, prøver å spise mindre og oftere ;)
Går lange trilleturer :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Noen som har sunne middagstips? Sååå matlei!!:rolleyes:

babyjente 27 Juli ♡
 
Back
Topp