Skravletråd Pink Ladies!

God bedring alle sjuklinger. Ble ikke no gåtur på meg i dag, er sliten for tiden. Håper på nedgang, men blir nok ikke stort pga sprekken jeg hadde. Sitter å spiser nå, så er det natta:)
 
Opp 600 gram idag :'( spiste en del sjokolade igår, men lå langt under kcalgrensa. Hadde også ei ganske hard styrkeøkt. Håper virkelig det ee kroppen som holder vann som forsvinner imorgen!!!!
 
Godt vi er flere Mammahjertet, jeg ble skuffet da jeg gikk på vekta :( Ligger 1 kg i pluss:( Driiiiiiit!!!!
 
Jeg har ikke vært sjuk, håper jeg slipper unna!
Vekta er fortsatt endel i minus.. Men raser nok opp til imorra. Det er så typisk!
Starta opp med trening igår.. Håper bare jeg orker å fortsette også:D
 
Håper det endelig blir vår tur til å vinne i morgen :)
Er på minus her(sikkert pga omgangssyken) Men skal benytte det at jeg er syk til å komme skikkelig i gang med vektnedgangen ihvertfall. Så raskt jeg er i ok form blir det både trening og sunt kosthold for alle pengene.
ikke gitt opp å nå målet jeg har satt meg til jul. Sist veiing var jeg 77,8, ønsker å være 69,9 til jul.....
 
Jeg har ikke vært sjuk, håper jeg slipper unna!
Vekta er fortsatt endel i minus.. Men raser nok opp til imorra. Det er så typisk!
Starta opp med trening igår.. Håper bare jeg orker å fortsette også:D
Du SKAL orke å fortsette :p jeg kommer ikke til å klare å fullføre 30dager hvis du gir opp, så du må gjøre det for min skyld :p skal krysse fingrene for at du ikke går opp til imorgen :)
 
Håper det endelig blir vår tur til å vinne i morgen :)
Er på minus her(sikkert pga omgangssyken) Men skal benytte det at jeg er syk til å komme skikkelig i gang med vektnedgangen ihvertfall. Så raskt jeg er i ok form blir det både trening og sunt kosthold for alle pengene.
ikke gitt opp å nå målet jeg har satt meg til jul. Sist veiing var jeg 77,8, ønsker å være 69,9 til jul.....
Hvis du trener hardt og spiser sunt klarer du nok å nå målet ditt :) jeg håper på en nedgang fra nåværende 66,2 til 60kg innen jul. Det blir nok hardt, men håper jeg klarer det :)
 
Lykke til med veiing alle sammen!:) er selv veldig redd for å bli skuffet imorgen, frykter at jeg har gått opp enda mer. Hvis jeg har det håper jeg det er trening som gjør det, for jeg har et bra kcalunderskudd..
 
Minus 0.9 kg her. Så er fornøyd. Men er jo fortstat litt dårlig.. så må virkelig holde fokus for å få gode resultater neste uke....
lykke til alle sammen! Håper det endelig er vår tur til å vinne denne uka! :)
 
Trodde jeg hadde gått opp denne uka pga tante rød og masse utskjeielser.. men gikk ned 800g for det gitt :D
 
Då mangle vi bare at mammahjertet og camilla82 ska oppdatere vekten sin :)


Jente 27.07.13 <3
 
Wow.. godt jobba :D

Litt på feil måte denne gang. Fikk ikke i meg stort fredag-tirsdag..hatt det litt tøft:/ Vekta var over 3kg ned da..
Men fått i meg mat siden onsdag, , også kommet litt igang med trening. Utrolig at vekta ikke har rast opp! Har jo mensen itillegg!
Har en aktiv jobb, det hjelper kanskje litt på..
Men skal være obs uka som kommer:)
 
Standing still! Hoven i kroppen, vært hjemme fra jobb i dag, kvalm, det er godt over til magevondt. Sambo reiser bort hele helga, men mamma kommer heldigvis og blir her hele helgen:)
 
Back
Topp