Ble du ferdig med det, eller?Foreløpig prøver jeg bare å få ungene i seng
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du ferdig med det, eller?Foreløpig prøver jeg bare å få ungene i seng
Hekler et babyteppeSamme som meg daHva hekler du?
Høres kos ut! Hva ser dere på tv?Gubben er i butikken og kjøper rømme til dipp også skal vi kose oss med chips, tv og sløve![]()
Tror ikke sjefen at vi kan skravle uansett?!Det hadde vært gøy om dere klarte det. Skravle uten premie, da får jeg iallefall vist sjefen min at det går an. (vi er nemlig litt uenige der)
Det blir lett som en plettDu prøver å engasjere oss nå du
Har 4.157 nå
Akkurat ferdig med babyteppet. Ikke helt fornøyd! Nå hekler jeg sånne lykter av syltetøyglass. Mer fornøyd med dem. Hvilken farge heller du teppe i?Hekler et babyteppeHva hekler du?
![]()
Så kjedeligEr nok det hun og dessverre... Storebror også i perioder.
De har sikkert arva meg![]()
Jeg husker fortsatt hvor fryktelig vondt det var :-o
Haha, den store klovnedagen![]()
Danskebåten kommer inn kl 02 når klokka skal stillesHvordan gjør dere det egentlig? Klokka stilles i vakta eller?
Dumt at det er mye om dagen :-(Ja litt for mye.. det går vel egentlig ganske bra med han, sliter fortsatt med masse gulping og han legger dårlig på seg nå da.. men han er en fornøyd og blid gutthvordan går det hos dere?
Ååh, hvorfor ikke fornøyd? Åååh, sånne lykter er så fine!Akkurat ferdig med babyteppet. Ikke helt fornøyd! Nå hekler jeg sånne lykter av syltetøyglass. Mer fornøyd med dem. Hvilken farge heller du teppe i?
Så snill du er KenguSitter å lager kalendwr til ei venninne jeg
Ja rene vidundermedisinenHjelper mot alt faktisk! Alt fra halsvondt til dårlig humør.![]()
Bare 6.000 i dagÅ, hvilket tall kjemper vi om?
Ja! Er du med i et bra nabolag da? Veldig ofte de er veldig døde!Ja det hadde det, litt irriterende at det ikke går ann![]()
Tror ikke sjefen at vi kan skravle uansett?!makan!
Ja ble litt varmtFor varmt for deg? Mannen syns det blir litt voldsomt innimellom. Vi trenger ikke å fyre egentlig
Jeg begynte på en serie som heter Tyrant. Liker den ikke, men må se videre![]()
Hehe...,vi takler ikke slike påstander før det kribler i fingraHmmm...
Da fikk jeg nesten lyst til å vise dem![]()
Ja da kan det være dere klarer å dra den en stundTenker at han tar 1 dag i uken over lengre tid også får vi prøve å overlappe hverandre. Vi kan lene oss på foreldrene mine litt også![]()
Jeg må alltid gå ut eller spole forbi når mufasa dør.Ååh, ordebtlig hjemmelaga pizza har jeg ikke spist på flere år!
Ja, den er fantastisk! Men får lyst å grine hver gang da![]()