Boblefrua
Forumet er livet
Det er kanskje like greitHar vært det jamen sikkert siste dagen idag
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kanskje like greitHar vært det jamen sikkert siste dagen idag
![]()

Her blir det "side om side"Nå er vår og lagt for en stund siden. Ser på Alt for Norge nå![]()
Ja har du hørt på makan!!!!!!!!???Tror ikke sjefen at vi kan skravle uansett?!makan!
Høres fantastisk ut
Nyt alenetid!
Nei det er vel ikke alle som blir plaget...Så kjedeligingen av mine har vært plaget?!
Ikke enda:-/. Og med alle som er blitt sagt opp i oljen og ringvirkningene av det så er det kamp om beinet. Hører om til og med stillinger i butikker som har flere hundre søkere. Men nå har han søkt på 5-6 de siste par dagene så krysser fingreneUff nei, da er det ikke lett! Har han funnet seg noe nå da?
Han satte på ncis. Egentlig sett episodene før så jeg så bare med ett halvt øye;-)Høres kos ut! Hva ser dere på tv?
For en tid å komme inn med båten på :-oDanskebåten kommer inn kl 02 når klokka skal stilles
Når vi er ferdig med den så er vakta over![]()
Klart vi kan, bare ikke akkurat i dag. I dag har jeg annet å gjøre. Dvs, snart soveTror ikke sjefen at vi kan skravle uansett?!makan!
Da burde vi klare det!!Har 4.716 nå
Nei det er helt santHehe...,vi takler ikke slike påstander før det kribler i fingra![]()
Ja håper det. Jeg må bare bli enig med meg selv hvor mange % jeg skal jobbe. 100% aften blir litt mye synes jegJa da kan det være dere klarer å dra den en stund![]()
Det skal jeg love deg at jeg gjørHøres fantastisk ut
Nyt alenetid!
Haha, nei, skal se det blir ekstra travelt når det klarner opp!De holder seg nok innendørs ser det ut til
Can't blame them!
Veldig glad i pistasjis med sjokolade ;-)Hva er din favoritt da?
Haha, så koselig!Ja er egentlig ganske greit, det er kona til fetteren min som er leder og så meg og ei venninne som er assisterende leder. Så ofte sitter meg og venninna mi i telefonen mens vi spiller Haha![]()
Det ble altfor varmt her nå også. Nå må døra oppJa ble litt varmt
Aldri hørt om den. Hva handler den om?
Det er mannens også. Jeg fatter det bare ikkeVeldig glad i pistasjis med sjokolade ;-)
Du får bare koble ut når du kanJa håper det roer seg snart, men det er desverre ikke noe jeg kan styre..
Godt det er lenge siden sist da![]()
Shit, ja, det er ikke barebare. Samboeren min var nettopp ferdig med etterutdanning i sommer, og begynte den festlige prosessen med jobbsøking. Viser seg at det ikke var mye vits i ingeniørutdanning, han jobber som elektriker nå.Ikke enda:-/. Og med alle som er blitt sagt opp i oljen og ringvirkningene av det så er det kamp om beinet. Hører om til og med stillinger i butikker som har flere hundre søkere. Men nå har han søkt på 5-6 de siste par dagene så krysser fingrene![]()