Nei, det er det jo virkelig ikke! Blie trangt her de 6 mnd jeg må gå ulønna. Har jo heldigvis kontantstøtta da.Ja skulle ønske det var oftere opptak i barnehage for ikke alle som har mulighet til å gå hjemme i ulønnet permisjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er det jo virkelig ikke! Blie trangt her de 6 mnd jeg må gå ulønna. Har jo heldigvis kontantstøtta da.Ja skulle ønske det var oftere opptak i barnehage for ikke alle som har mulighet til å gå hjemme i ulønnet permisjon
Nei, de varer lenge! Og så får du jo hele veien litt nye og, fra kister og sånn. Veldig greit å ha tom da.merker jeg fikk litt lyst til å spille igjen.
![]()
Hvitt og blått, veldig enkelt denne gangenSå snilt
Hvilke farger?
Her har gubben gått arbeidsledig så lenge at ikke sjans for at jeg kan gå hjemme med kun kontantstøtten selv om jeg gjerne skulle gjort det.Nei, det er det jo virkelig ikke! Blie trangt her de 6 mnd jeg må gå ulønna. Har jo heldigvis kontantstøtta da.
Hehe, ja greit med litt sånn type underholdning av og til, som man ikke trenger å bruke hodet tilHer spiller jeg hay dayegentlig helt greit da jeg har nok å tenke på og ser slipper jeg å bruke hue
![]()
Så praktisk å ha en konto til å hjelpe den andre!Ja og fått mange diamanter nå egentlig. Ja han er grei å ha, spesielt nå som jeg har fylt låven med ting til frøkna slik at hun får utvidet alt mulig på sin gårdHaha ja men da er det jo bare å sette igang da
![]()
Hehe, ja greit med litt sånn type underholdning av og til, som man ikke trenger å bruke hodet til![]()
Hehehe, ja det er veldig viktig!!Ja var Koselig.
Han er 6.
Og et halvt ;-)
Det halve året er suuuuperviktig å få med![]()
Uff nei, da er det ikke lett! Har han funnet seg noe nå da?Her har gubben gått arbeidsledig så lenge at ikke sjans for at jeg kan gå hjemme med kun kontantstøtten selv om jeg gjerne skulle gjort det.
Så praktisk å ha en konto til å hjelpe den andre!
Ja, spørs om jeg ikke må logge inn litt etterpå. Må bare skravle litt mer først!![]()
Haha, så lurt! Skulle gått an å bare søke opp andre gårder. Vært betraktelig mye lettere.Ja det er det, måtte melde meg ut av nabolaget jeg var i da for å lage et nabolag til henne og så legge hu til på lista mi før jeg meldte meg inn i det nabolaget jeg var i igjenfor siden hu ikke kan hjelpe meg må jeg jo ha folk som kan hjelpe meg også
![]()
Haha, så lurt! Skulle gått an å bare søke opp andre gårder. Vært betraktelig mye lettere.![]()
Nå er vår og lagt for en stund siden. Ser på Alt for Norge nåAkkurat nå sitter jeg alene.
Samboer legger eldste.
Har en kopp te, og etterhvert blir det snop og sikkert en film ;-)
Jepp! Det gjør jeg. Nå er det voksen tid daHøres ut som om du koser deg
Må jobbe litt jeg![]()
Løvenes konge blir man aldri lei av♥Høres ut som en knallbra kveldLøvenes konge er jo tidenes beste film <3
Her har vi hatt svigerfamilien på besøk og spist kakeNå er det litt ro før spilling med gubbis
![]()
Min la seg litt før ni han, og var veldig fornøyd med å ha fått vært litt lengre oppe. Måtte jo se ferdig filmen - og ja, veldig greit ift det med stilling av klokka!Litt lesing, skravling og tv. Tenke tuppa skulle få være oppe til nærmere 21 i dag, så er litt føre var med klokken i natt![]()
Ååh, ordebtlig hjemmelaga pizza har jeg ikke spist på flere år!Har nettopp sendt mannen på butikken. Nå er det bare å vente på at han skal komme hjem, så skal jeg lage pizza!
Løvenes konge er fantastisk!
Samme som meg daHekler og ser på film med barna☺
Hva slags disneyfilm da?Disneyfilm pp tv![]()
Veldig stilleÅåja, er det stille og rolig?