Var den god???Herregud! Ben&Jerry-is med karamell! Sjokoladebitene! Jeg dør! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var den god???Herregud! Ben&Jerry-is med karamell! Sjokoladebitene! Jeg dør! :O
Så det på youtube nå. Ser skikkelig kult utRandom quote!
Kødda, det heter Keep TALKING and nobody explodes!![]()
![]()
Mmm! JA! Is altså. Fine oppfinnelsen!Var den god???
Mye om dagen?Ja det er helt santog akkurat nå er det en slik periode
![]()
Hay day ! Haha, har ikke tall på hvor mange timer jeg har brukt på det spillet.
Gikk lei da jeg kom så langt at det tok en halvtime å bare å gjøre det viktigste.![]()
Haha, jeg måtte slutte å fyreNetflix og det jeg måtte finne i skuffen. Og så skal jeg fyre til jeg må ha opp døra å lufte![]()
Folk har abstinenser og bare MÅ skravleDet er et greit tempo, og noen timer igjen...
Hadde ikke forundret meg om det gikk
Har du klart å la være å kjøpe flere diamanter?Uff ja har brukt ganske mange timer derhar hatt perioder hvor jeg ikke har spilt da, men tok det opp igjen når jeg var gravid og sykemeldt
nå er det friplassen min og tidsfordriv siden jeg sitter alene hver kveld
![]()
Å, hvilket tall kjemper vi om?Det er et greit tempo, og noen timer igjen...
Hadde ikke forundret meg om det gikk
Ja det er helt genialt ;-)Mmm! JA! Is altså. Fine oppfinnelsen!
Mye om dagen?
Hvordan er det med lillebror?
Hjelper mot alt faktisk! Alt fra halsvondt til dårlig humør.Ja det er helt genialt ;-)
Har du klart å la være å kjøpe flere diamanter?![]()
For varmt for deg? Mannen syns det blir litt voldsomt innimellom. Vi trenger ikke å fyre egentligHaha, jeg måtte slutte å fyre
Hva skal du se på netflix?
Ja skulle ønske det var oftere opptak i barnehage for ikke alle som har mulighet til å gå hjemme i ulønnet permisjonAha! Ja, da går det jo i orden på et vis. Et skikkelig puslespill det der! ???
Ja det blir det da![]()
Jeg har ikke tid og ikke orkDa burde vi jo klare det![]()
Tenker at han tar 1 dag i uken over lengre tid også får vi prøve å overlappe hverandre. Vi kan lene oss på foreldrene mine litt ogsåFår dere drøyd den permen med din turnus da sånn at dere i verste fall kommer til august?
Nei, de varer lenge! Og så får du jo hele veien litt nye og, fra kister og sånn. Veldig greit å ha tom da.Har kjøpt en gangmen det er vel 6-7 mnd siden og fortsatt ikke brukt opp
![]()
Tja si det....
Har ikke sett alle programmene..
Jeg liker Maria veldig godt, men samtidig burde jeg vel holde med hedmarkingen ;-)