Det er utrolig mye på kort tid!!Syns det er mer imponerende at jeg fikk til nesten 90 den siste halve timen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er utrolig mye på kort tid!!Syns det er mer imponerende at jeg fikk til nesten 90 den siste halve timen![]()
Denne spiste jeg mye avOst er nam !![]()
Så herlig at du hadde en god nattGod morgen fra meg også, tuppa har slumret foran ipaden i senga og jeg har faktisk sovet som en stein i natt.![]()
God ettermiddagGod morgen![]()
:/ alt bra med baby ja?Er så sår at jeg fikk mikroskopisk blod på papiret jeg tok inni, men kom ikke noe mer. Er så sår at det er drit vondt ... Vondt å tørke, gå og sitte![]()
Er du langt på vei?Nå må bare tiden fly, og alt gå bra![]()
Ja... det tror jeg flere vil unngå med sineSant det. Vil helst slippe at han vil opp kl 4:-/
God formiddag alle sammen!![]()
God ettermiddagHallo!! Og god lørdag!!
Hva skal dere i dag?![]()
Vi trenger en hviledagBetydelig mindre liv her i dag, tror folk er slitene...
Per kl 12 var det "bare" skrevet 1.647 innlegg her i dag![]()
Blir litt kjedeligGreit det dakanskje litt kjedelig
![]()
Og itillegg er det lørdagVi trenger en hviledag![]()
Flinke duPuter og sminkemappe![]()
Huff, hva er galt?Sykt kjedelig å vente på legevakten :/ har vært her siden 12:51 ...
Haha ja kan godt tenke meg detJa... det tror jeg flere vil unngå med sine![]()
Takk for oppskriftDenne spiste jeg mye av
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1441643099_pasta_med_norzolasaus.html
Ut fra hva han sa er det ikke noe med babyen å gjøre:/ alt bra med baby ja?
SåbraUt fra hva han sa er det ikke noe med babyen å gjøreherregud ul om under 2 dager nå :O
Blir spennende her. Snuppa tok kveld 7 igår. Så blir tidlig opp om hun legger seg til samme tidHaha ja kan godt tenke meg det![]()
Jeg er så sår i sjeden og fikk mikroskopisk blødning. Alt er nok crinone. Baby har det bra selv om legen ikke sjekket meg. Han var bare ekkel. Jeg sa går på crinone for habituell abort. Så sier han når man blør mye ja da er det noe galt. Så klart jeg vet!! Svarte ja det vet jeg!! Har jo mistet 4 ganger ... Huff dumme teite legeHuff, hva er galt?![]()
Takk ♡ må se om jeg ikke får sydd noe mer ikveldFlinke du![]()