Er det?Oii! Det er jo ganske mye!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det?Oii! Det er jo ganske mye!
Håper han får seg en god strekkJa synes det. Nå har han sovet en stund og merker han begynner delvis å våkne men prøver å dra ut luren til nærmere halv 3 ihvertfall
![]()
Føler ikke jeg har noe valg, huset ser virkelig ikke ut, tenk seg det mest rotete du har hatt det og gang det med fire, og i morgen får vi gjester. Det blir ikke så ryddig som det andre folk kaller "her er rotete" engang innen vi gir oss, men bedre må det bli i det minste.Burde ha ryddet selv.
Men orker ikke.
Vondt i hodet
God ettermiddagGod morgen. Fikk sove helt til nå
. Og må snart stå opp så vi rekker babysvømming 9.45
![]()
God morgen![]()
God morgeneffektiv morgen
mannen fikk frokost og sendt avgårde til jobbing med hans far, og jeg fikk tatt ned og hengt opp klær
![]()
God morgen på dere![]()
God morgen jenterGod morgen jenter.
Gøy med liv men nå kommer det til å bli utrolig deilig med en rolig dag![]()
Godt å høreNei, mest kakene på meg![]()
Våknet kl 2 og da ville han opp.. trenger ny bleie kjennes det ut som:-/Håper han får seg en god strekk![]()
Koste oss men skulle klengete på meg idagGod ettermiddaghåper dere koset dere i vannet!
JadaProduktiv alleredeher stod vi opp 10 alle mann og dro rett på storhandling
![]()
Fortalt mannen nyheten?![]()
Ja tenkte på det...Hehe utsatt leggetid pga klokkestilling i natt tenker du da eller?
Hvorfor er du der?:/Sykt kjedelig å vente på legevakten :/ har vært her siden 12:51 ...
Er helt greit vær herDet blir det! Spesielt når været ikke er noe særlig å skryte av hellerDa er det ikke så mange barn ute og leke med..
HeheJadahan fikk nyheten , fortsatt litt småfull etter i går
han ble forfjamset, Glad og bekymret på en gang
![]()
![]()
Hmm.. ingen sjangs for videre søvn?Våknet kl 2 og da ville han opp.. trenger ny bleie kjennes det ut som:-/
Hvorfor det? :/Sykt kjedelig å vente på legevakten :/ har vært her siden 12:51 ...
Har gått greit ;-)Sånne starter vil man ikke ha i helgene, håper dagen blir bedre enn starten![]()
Alltid trodde det .Hehe, nei det gjør vi ikke![]()
Hatt en fin natt?![]()
Ja der kom svaret ;-)Og der fikk jeg svar på det![]()
Er så sår at jeg fikk mikroskopisk blod på papiret jeg tok inni, men kom ikke noe mer. Er så sår at det er drit vondt ... Vondt å tørke, gå og sitteHvorfor er du der?:/