Skravletråd Oktober

Burde ha ryddet selv.
Men orker ikke.
Vondt i hodet
Føler ikke jeg har noe valg, huset ser virkelig ikke ut, tenk seg det mest rotete du har hatt det og gang det med fire, og i morgen får vi gjester. Det blir ikke så ryddig som det andre folk kaller "her er rotete" engang innen vi gir oss, men bedre må det bli i det minste.

Etter et tonn av klær å brette (har brettet i over 20 minutter, er ikke ferdig og har bare lagt sokkene tilside så lenge...) skal jeg ta fatt på badet, se om det er mulig å finne gulvet der inne, jeg er vagt usikker... Og stadig er det klær i tørkeskap og i vaskemaskina som skal brettes når de blir tørre, og mer som bør vaskes ettersom det blir tid. Og det er jo ikke det som egentlig skaper rotet engang, så jeg hjelper lite til på fremdriften her jeg styrer. Utenom det med badet da, det er jo reel rydding og rengjøring, estimert er vel drøyt en time eller noe sånn på den o'store planen min for dagen. Så langt er vel et eneste punkt på den 7-8 timers lange planen strøket, så det ville være fint å komme videre. Gjøre noe, utover å brette uendelige mengder klær og rope på andre i familien når bunken med klær tilhører dem blir så høy at den må bæres på plass før den velter...

Produktiv allerede;) her stod vi opp 10 alle mann og dro rett på storhandling :p

Fortalt mannen nyheten?:)
Jada :p han fikk nyheten , fortsatt litt småfull etter i går :p han ble forfjamset, Glad og bekymret på en gang :p :)

Sykt kjedelig å vente på legevakten :/ har vært her siden 12:51 ...

Back
Topp