Håper ikke det blir for tidlig. Klokken stilles jo inatt ogsåHeller tvilsomt:-/. Så blir en tidlig kveld på han i kveld tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke det blir for tidlig. Klokken stilles jo inatt ogsåHeller tvilsomt:-/. Så blir en tidlig kveld på han i kveld tenker jeg
Huff...hektisk start på dagenGod morgen!
Vært en urolig natt. Frøkna kom inn til oss før 04 og har sovet dårllg. Jamret seg mye over noe vondter. I beina sier hun i dag...
Og så våknet hun 6.30.... Hun som pleier å sove til 7.30/08 i helgene...
Og så var storebror så pottesur rett før 8.30 at jeg da våkna og måtte stå opp. Han hylte og skrek over noe på iPaden som ikke gikk hans veiSamboer var da oppe, men akkurat kommet ut fra badet.
For en start på dagen![]()
Grått og trist her ogsåSkikkelig grått vær her idag
God ettermiddagGod morgen damer! Klar for en ny dag?![]()
![]()
Sant detHåper ikke det blir for tidlig. Klokken stilles jo inatt også
Men melder visst bedre vær til ukenGrått og trist her også![]()
Nå må bare tiden fly, og alt gå braHaha. Nei, den skjønner jeg![]()
Det hørtes ut som luksusHar gått greit ;-)
Jeg tok med ungene på senteret og spiste lunsj og kikket på leker og Diverse
Mannen var hjemme og vaska og rydda![]()
Ikke sant. Ble satt ut jeg når jeg sa at jeg har mistet 4 ganger. Han mente det ikke var akutt ... Man kan jo aldri vite daIngen grunn til p slutte, det et ufarlige blødninger grunnet crione, helt vanlig det! Skal du gå på det, så skal du det, avsluttes etter avtale med den som satte deg på det, du har vel en nedtrappingsplan?
Så kjektDet er noe veldig deilig med å bo her når frøkna kan jakte på blåbær 5 meter fra verandadøren
![]()
Liker du ikke kjøtt nå som du er gravid?3 1/2 time på lege idaghjem å kose sofaen
og tenke ut middag uten kjøtt
tror ferdig pizza med spinat og mozerella blir på menyen idag
![]()
NeiLiker du ikke kjøtt nå som du er gravid?
Hva med skarpe oster?Neikun hvit fisk
![]()
Ost er nam !Hva med skarpe oster?
Jeg syns pasta med en parmesan- og norzolasaus var helt topp når jeg var gravid
Jeg jeg vet norzola er en blåmuggost, men så lenge den kokes i sausen er den trygg, også for gravide