Kos daGod lørdagJeg skal en tur til byen med kidsa
Hva er dine planer?
Skal i bryllup og så slappe av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos daGod lørdagJeg skal en tur til byen med kidsa
Hva er dine planer?
MhmÅh, så kos med bryllup!
Er det jobb han skal på?
Oi! Høres spennende ut! Får jeg lov å spørre hva han jobber med?Mhm
Ja, han reiser for jobben. Blir 1 uke. Kommer hjem i 2-3 dager og reiser til tasmania i 1 ukes tid.
Ååh, så hyggelig med bryllup ❤Kos da
Skal i bryllup og så slappe av![]()
Vår og, men tror ikke vi kjøper det i dag. Får seDe er utrolige fine,står på ønskelista mi![]()
Yes det er detEn slik?
Vis vedlegget 142608
HeiHallo!! Og god lørdag!!
Hva skal dere i dag?![]()
MhmÅåh, så hyggelig med bryllup ❤
På nett eller i butikk?Yes det er det
På nett, vi har hatt mye og kun vært misfornøyd en gang.På nett eller i butikk?
Jeg er ganske skeptisk til Cars effekter da veldig mye av det vi har kjøpt og fått har vært av en ekstremt dårlig kvalitet
Han jobber i et firma som lager vaskerobotter til fiskeoppdrettsanlegg. Så når han reiser rundt så er det for å lære opp kunder, ta service og reparasjon.Oi! Høres spennende ut! Får jeg lov å spørre hva han jobber med?
Så utrolig stilig! Det er en jobb litt utenom det vanlige! :OHan jobber i et firma som lager vaskerobotter til fiskeoppdrettsanlegg. Så når han reiser rundt så er det for å lære opp kunder, ta service og reparasjon.
Han skulle egentlig ditekte til australia etter tasmania, men siden vi skal i dåp og han er fadder så fikk han noen andre til å ta australia turen.
Ikke så rart i grunnBetydelig mindre liv her i dag, tror folk er slitene...
Per kl 12 var det "bare" skrevet 1.647 innlegg her i dag![]()
Nei tror ikke drt , 4000 kanskjrEr ikke det.
Tror du vi klarer 5.000 i dag![]()
Oj.. ble vel sen kveld da? Når sovns han?Var ikke lett å få han til å ta helt natta nei.. Holder på ennå![]()