Skravletråd Oktober

God morgen!

Vært en urolig natt. Frøkna kom inn til oss før 04 og har sovet dårllg. Jamret seg mye over noe vondter. I beina sier hun i dag...

Og så våknet hun 6.30.... Hun som pleier å sove til 7.30/08 i helgene...

Og så var storebror så pottesur rett før 8.30 at jeg da våkna og måtte stå opp. Han hylte og skrek over noe på iPaden som ikke gikk hans vei :rolleyes: Samboer var da oppe, men akkurat kommet ut fra badet.

For en start på dagen :-P
Huff...hektisk start på dagen:(
Har snuppa voksesmerter?

Legen sjekket meg ikke bare søkte opp crinone og sa det var det. Er ikke redd men kan ikke bare slutte med det sånn uten videre som han mente :)

Ingen grunn til p slutte, det et ufarlige blødninger grunnet crione, helt vanlig det! Skal du gå på det, så skal du det, avsluttes etter avtale med den som satte deg på det, du har vel en nedtrappingsplan?

Ingen grunn til p slutte, det et ufarlige blødninger grunnet crione, helt vanlig det! Skal du gå på det, så skal du det, avsluttes etter avtale med den som satte deg på det, du har vel en nedtrappingsplan?
Ikke sant. Ble satt ut jeg når jeg sa at jeg har mistet 4 ganger. Han mente det ikke var akutt ... Man kan jo aldri vite da :) skal til gyn på mandag så da skal vi legge en plan :)

Det er noe veldig deilig med å bo her når frøkna kan jakte på blåbær 5 meter fra verandadøren
12179003_10153092636926143_985996713_n.jpg

3 1/2 time på lege idag :p hjem å kose sofaen :) og tenke ut middag uten kjøtt :p tror ferdig pizza med spinat og mozerella blir på menyen idag :p

Kylling går i små mengder i masse saus med pasta og salat. Spiser bama sin :)

Back
Topp