Ja.. har vært stillere enn normalt i det sisteStiller her i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja.. har vært stillere enn normalt i det sisteStiller her i dag![]()
I dag ogsåStiller her i dag![]()
Så syndJa.. har vært stillere enn normalt i det siste
Ja hatar sånt selv. De værsta var ett gammalt par som stog ute å røkte å kom og satte seg på siden av meg. Eg ville spy av lukten. UffUff! Hater å vente på legen... Håper du ikke må vente stort mer![]()
Ja det er Lurt.Godt med noen dager hjemme da
Hva skal mannen til helga?
I går var jeg ikke her, men så det i ettertidI dag også![]()
Tenkte jeg skulle skravle litt nå, men det var lite aktivitet ja.I går var jeg ikke her, men så det i ettertid
Hvilken side var det???Haha, nei.. bare bestilt fra en side på nett.. norsk side, men de var tydeligvis ikke særlig kundevenneligebestiller ikke derfra flere ganger
![]()
Kan du legge inn bilde av resultatet? Hadde vært gøy å se :-DJa, var spent på resultatet av bleikinga idag når jeg sto opp.. Orka ikke føne håret kl 1.30(da jeg var ferdig å vaske ut bleikinga), så gikk bare rett å la megVurderer å kjøpe inn enda en pakke bleiking så det blir litt lysere, var liten effekt av å bleike sort hår for å si det slik...
![]()
Er du syk???Formen e väl oki nå. Tog en hel del pröver. Smart av sykepleier som tog imot urinprøven å hella den ut så må eg in me ny prøve imon.
Mange er vel på jobb eller ærender..Stiller her i dag![]()
Kanskaj vi kan skravle sammen da.Tenkte jeg skulle skravle litt nå, men det var lite aktivitet ja.
Nei ikkje syk. GravidEr du syk???
Så slemme dem er daMange er vel på jobb eller ærender..
Viste ikke at det fantes rader en gang jeg, før var det jo bare en og en stripeAah, jeg trodde tydeligvis at du hadde 8 rader med extentions:') men daa henger jeg medHaha.. Men d hørtes veldig sprekt ut!
![]()
Hihi ;-)Så synd
Jeg har litt skravle tid nå.
Vel egentlig ikke, men gidder ikke gjøre det andre jeg skal
Jeg er her :-DTenkte jeg skulle skravle litt nå, men det var lite aktivitet ja.
Jeg er med :-DKanskaj vi kan skravle sammen da.
Hva driver du med nå.
Jeg prøver å lage middagsmeny for neste uke
Gratulerer :-DNei ikkje syk. Gravidmåtte ta en del extra blod prøver.
Ryddet et rom nede og kjøkkenet, men noen har limt meg fast i sofaenHihi ;-)
Hva skulle du gjort?
Jeg burde også gjort noe, men jeg er syk og orker ikke![]()