Skravletråd Oktober

Det kan ennå komme, men det gjør det jo ikke;) ikke sant?:P
Da bestemmet jeg at det ikke kommer noen:p hs sa feberm ville komma ila ettermiddagen igår om den kom, så håper det stemmer. ;)

Hvor lenge måtte du vente?
Håper du er ferdig og har fått i deg mat nå:)
Fikk tatt første 9.10 og andre derfor 11.10. Spiste litt før jeg kjørte hjem og nå skal vi spise lunsj, heldigvis

Fikk tatt første 9.10 og andre derfor 11.10. Spiste litt før jeg kjørte hjem og nå skal vi spise lunsj, heldigvis
Det høres bra ut. Blir nok godt med lunsj nå da:)

Spennende med litt forandring da:D
Ja, var spent på resultatet av bleikinga idag når jeg sto opp.. Orka ikke føne håret kl 1.30(da jeg var ferdig å vaske ut bleikinga), så gikk bare rett å la meg:p Vurderer å kjøpe inn enda en pakke bleiking så det blir litt lysere, var liten effekt av å bleike sort hår for å si det slik... :)

Ja det hørtes slitsomt ut :-P

Jeg hadde bare 8 fester, der hver stripe hadde en farge. Så jeg hadde blå, lilla, grønn, gul, rosa, fersken, og et par til jeg ikke husker :-P
Aah, jeg trodde tydeligvis at du hadde 8 rader med extentions:') men daa henger jeg med:p Haha.. Men d hørtes veldig sprekt ut!:p

Her er det fullt venterom nå. Dvs, en eneste ledig stol er her da, men et par har ventet lenge.

Det virket som om laboratoriet ikke holder oppe tempo til legene heller... Enda det ikke går sååå fort akkurat. De tar jo ikke inn noen til blodprøver!
Jøss, sirup i rompa i dag???

Her er det fullt venterom nå. Dvs, en eneste ledig stol er her da, men et par har ventet lenge.

Det virket som om laboratoriet ikke holder oppe tempo til legene heller... Enda det ikke går sååå fort akkurat. De tar jo ikke inn noen til blodprøver!
Sko tro meg og deg var på samma legekontorer. Der var det og full vænterom

Back
Topp