Skravletråd Oktober

Her lettet det plutselig, de begynte å ta inn folk til blodprøver fortløpende, og legene har hentet en del, så fra en ledig stol er vi oppe i 8. Godt for dem som sitter her.

Jeg har jo en time igjen uansett. Blodprøve 1110
Det går fremover ;)

Jeg begynte på jobb 9-15.45. Så personalmøte fra 17-20. Dro ikke hjem i mellomtiden, hadde en del å fikse.
Og nå straffa det seg jo :-P

Blir hjemme i dag og i morgen, skal være alene med ungene fra fredag til søndag..
Godt med noen dager hjemme da:)
Hva skal mannen til helga?

Usj, jeg vet jeg ikke skal klage, men når man er kvalm etter å ha fastet og drukket sukker, så er det egentlig litt slitsomt når folk på venterommet kjenner hverandre, men ikke har snakket med hverandre på lenge....
Huff da:P skjønner det kan være slitsomt!

Juhuu. Etter 3 ukers ventetid er første pakke med garn ankommet. Tok bare 6 eposter, 2 facebookmeldinger, 2 telefonsamtaler og 1 ekstra purring før de kom! Ble vel 4 lovnader om at det var sendt da de endelig svarte, men jaggu meg fikk jeg ny melding igår om at andre pakke ikke er sendt enda heller.

Ja, andre blodprøve blir 11.10 og så kan jeg dra hjem.
Min datter er hjemme i dag, hun var litt for varm og kosete. Ikke egentlig feber, så vi håper det ikke blir noe. Men sånn føre var, siden det er skarlagensfeber i bhg
God bedring til snuppa di:)
Håper hun snart er i form igjen!

God morgen :-) Er dere hos legen? Var det noen som skulle ta glukosebelastning? Isåfall så føler jeg med dere. Jeg hadde faktisk ikke så stort behov for mat rett etterpå, vanligvis blir jeg kvalm om morgenen men det kan jo være det er fordi jeg har lavt blodsukker og det hadde jeg nok ikke etter den testen. :p Men var sulten men hadde kontroll etter dette og spiste ingenting før jeg kom hjem.

Ja alenetid med familie er veldig viktig:)
Ja :) men nå skal vi på kjøretur til familene vår i helga, så blir tre dager med alenetid med min egen lille familie, før vi må være sosiale igjen :P

Opp kl 07:30
Kjører eldsten til skolen og mann og frøkna til toget kl 08:00
Lille U sovner i bilen på vei hjem.
Setter på en maskin med klær, og skal legge over lille U i vognen, han kan ikke bare ligge å sove i bilstolen.
Da våkner han.
Etter det har han holdt på å sovne flere ganger, men ikke gjort det.
Bare kose mamma, er ordentlig god gutt..
Er virkelig koselig det, er bare det at jeg godt kunne tenke meg frokost snart...

Huff da:P skjønner det kan være slitsomt!
Det er noe med å sitte på hver sin side av venterommet, og snakke sammen... Sitter man sammen og snakker stille et det noe annet.

Jaja, ferdig nå!

Juhuu. Etter 3 ukers ventetid er første pakke med garn ankommet. Tok bare 6 eposter, 2 facebookmeldinger, 2 telefonsamtaler og 1 ekstra purring før de kom! Ble vel 4 lovnader om at det var sendt da de endelig svarte, men jaggu meg fikk jeg ny melding igår om at andre pakke ikke er sendt enda heller.

Det må være et spesielt type garn :p

Det er ingen der inne på laboratoriet. De bemanner også telefonen og resepsjonen og flytter på timer når legen er syk, for all del, men de er to stykker, minst. Og de visste jeg kom, jeg har jo bestilt time til dette. Ellers er det jo de som et hos legen og må innom for en blodprøve, heldigvis bare kommet ei for å gjøre det, dry var en her da jeg kom, men han slapp inn, så da tenkte jeg at jeg skulle når han kom ut, men nei, da stoppet det.

Klokka er ni. Jeg får ikke spise frokost før to timer etter jeg drikker. Det et en halvtime forsinket. Jeg er jo sulten!!!!
Hvor lenge måtte du vente?
Håper du er ferdig og har fått i deg mat nå:)

Back
Topp