Skravletråd Oktober

Kanskaj vi kan skravle sammen da.
Hva driver du med nå.
Jeg prøver å lage middagsmeny for neste uke
Jeg spiser lunsj nå :)
Skal sortere litt mer klær og vaske litt etterpå.
Del gjerne middagstips. Trenger til neste uke jeg også. Har bare en dag klart :p

Jeg er med :-D

Hva er på menyen?
Godt spørsmål, jeg strever litt

Fredag: Lamme skank
Lørdag: ???
Søndag: Kylling Tika Masala
Mandag: ???
Tirsdag: Lasagne med laks
Onsdag: Koteletter med vikingmelk og sopp
Torsdag: ???

Jeg skal prøve å få ryddet litt idag, har vært så sliten de to siste dagene. Også begynner jeg på jerntilskudd (håper virkelig på at magen min ikke begynner å tulle seg). Nå må jeg gå på do, for jeg har sikkert holdt meg i en time av ren latskap. :hilarious:

Juhuu. Etter 3 ukers ventetid er første pakke med garn ankommet. Tok bare 6 eposter, 2 facebookmeldinger, 2 telefonsamtaler og 1 ekstra purring før de kom! Ble vel 4 lovnader om at det var sendt da de endelig svarte, men jaggu meg fikk jeg ny melding igår om at andre pakke ikke er sendt enda heller.
Er vel ikke sikkert du bestiller noe derfra igjen med det første?:P

Opp kl 07:30
Kjører eldsten til skolen og mann og frøkna til toget kl 08:00
Lille U sovner i bilen på vei hjem.
Setter på en maskin med klær, og skal legge over lille U i vognen, han kan ikke bare ligge å sove i bilstolen.
Da våkner han.
Etter det har han holdt på å sovne flere ganger, men ikke gjort det.
Bare kose mamma, er ordentlig god gutt..
Er virkelig koselig det, er bare det at jeg godt kunne tenke meg frokost snart...
Håper du har fått spise litt nå:)

Kan du legge inn bilde av resultatet? Hadde vært gøy å se :-D
Kan se om jeg får til å ta bilde når jeg er ferdig med det røde:) Tror jeg skal ta en runde til med bleking..:p Bare så irriterende å ha skulderlangt hår for da syns jeg det er så vanskelig å ha i blekingen selv og få det til å bli jevnt:p :)

Back
Topp