Jeg spiser lunsj nåKanskaj vi kan skravle sammen da.
Hva driver du med nå.
Jeg prøver å lage middagsmeny for neste uke
Skal sortere litt mer klær og vaske litt etterpå.
Del gjerne middagstips. Trenger til neste uke jeg også. Har bare en dag klart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg spiser lunsj nåKanskaj vi kan skravle sammen da.
Hva driver du med nå.
Jeg prøver å lage middagsmeny for neste uke
Det var godt å høreJeg er her :-D
Haha, ja det kan du siSå slemme dem er da![]()
Godt spørsmål, jeg strever littJeg er med :-D
Hva er på menyen?
Mangler none dager jeg også.Jeg spiser lunsj nå
Skal sortere litt mer klær og vaske litt etterpå.
Del gjerne middagstips. Trenger til neste uke jeg også. Har bare en dag klart![]()
Moussaka er veldig godt daMangler none dager jeg også.
I dag skal vi ha moussaka da
Burde kanskje dele opp og salte auberginen nå mens lille U sover selv om det betyr jeg må reise megMoussaka er veldig godt da
Det tror jeg vi snart må ha igjen her også![]()
Høres lurt ut, selv om det kan være vanskelig å komme seg opp noen gangerBurde kanskje dele opp og salte auberginen nå mens lille U sover selv om det betyr jeg må reise meg![]()
Ja ikke sant..Høres lurt ut, selv om det kan være vanskelig å komme seg opp noen ganger![]()
Den er grei. Begynner med litt sortering av klær jeg ogsåJa ikke sant..
Er tilbake om ikke så lenge

Er vel ikke sikkert du bestiller noe derfra igjen med det første?Juhuu. Etter 3 ukers ventetid er første pakke med garn ankommet. Tok bare 6 eposter, 2 facebookmeldinger, 2 telefonsamtaler og 1 ekstra purring før de kom! Ble vel 4 lovnader om at det var sendt da de endelig svarte, men jaggu meg fikk jeg ny melding igår om at andre pakke ikke er sendt enda heller.
Koselig å dra på familiebesøk daJamen nå skal vi på kjøretur til familene vår i helga, så blir tre dager med alenetid med min egen lille familie, før vi må være sosiale igjen
![]()
Takk, da skal jeg sjekke ut nr 9Hm..tror nr 9 går fra flyplassen og rett forbi det hotellet
Men..nå er det lenge siden sist jeg tok buss da, så rutene kan jo ha endra seg![]()
Takk 13+ 1 . Syns detta går tregt denna gangGratulerer :-D
Hvor langt på vei?
Ja du har jo noen som vil ha mammatid ;-)Ryddet et rom nede og kjøkkenet, men noen har limt meg fast i sofaen
Bare pleie forkjølelsen minDet var godt å høre
Planer for dagen?
Spennende.Godt spørsmål, jeg strever litt
Fredag: Lamme skank
Lørdag: ???
Søndag: Kylling Tika Masala
Mandag: ???
Tirsdag: Lasagne med laks
Onsdag: Koteletter med vikingmelk og sopp
Torsdag: ???
Håper du har fått spise litt nåOpp kl 07:30
Kjører eldsten til skolen og mann og frøkna til toget kl 08:00
Lille U sovner i bilen på vei hjem.
Setter på en maskin med klær, og skal legge over lille U i vognen, han kan ikke bare ligge å sove i bilstolen.
Da våkner han.
Etter det har han holdt på å sovne flere ganger, men ikke gjort det.
Bare kose mamma, er ordentlig god gutt..
Er virkelig koselig det, er bare det at jeg godt kunne tenke meg frokost snart...
Kan se om jeg får til å ta bilde når jeg er ferdig med det rødeKan du legge inn bilde av resultatet? Hadde vært gøy å se :-D