Skravletråd Oktober

Det er noe med å sitte på hver sin side av venterommet, og snakke sammen... Sitter man sammen og snakker stille et det noe annet.

Jaja, ferdig nå!
Ja det blir veldig "underholdende" for alle andre:P
Godt du er ferdig!

Jeg skal prøve å få ryddet litt idag, har vært så sliten de to siste dagene. Også begynner jeg på jerntilskudd (håper virkelig på at magen min ikke begynner å tulle seg). Nå må jeg gå på do, for jeg har sikkert holdt meg i en time av ren latskap. :hilarious:
Huff ja, jern er ikke bare bare. Glad jeg slipper sånt. Måtte ta jern i tre dager etter fødselen med storebror, da hadde jeg fått to poser med blodoverføring. Heldigvis hadde jeg så høyt jernlager at jeg var på normalen igjen før jeg dro hjem ;-)

Kan se om jeg får til å ta bilde når jeg er ferdig med det røde:) Tror jeg skal ta en runde til med bleking..:p Bare så irriterende å ha skulderlangt hår for da syns jeg det er så vanskelig å ha i blekingen selv og få det til å bli jevnt:p :)
Ja gjør det :-D

Ja kan tenke meg det er litt vrient Ja.

Jeg farger også selv, men ikke i så spreke farger lenger. Nå må jeg bare få skjult det grå :-P

Viste ikke at det fantes rader en gang jeg, før var det jo bare en og en stripe :-P

Haha, ja jeg var litt vill og gal på hårfronten på den tiden ;-)
Jeg har gjort mye jeg også oppigjennom, men når storebror ble født hadde jeg ikke råd til alt sånt lenger :-P
Jeg var alltid prøvekanin for frisøren min, og da fikk jeg litt rabatt ;-)
Har nok gjort veldig mye forskjellig med deg stakkars håret mitt jeg også:p Men nå skal alt spares.. Har en sidecut jeg har opprettholdt i 5,5 år nå, som jeg omsider har bestemt meg for å spare ut.. Enda hvor stygg jeg synes den er i denne prosessen.. Og vil ha tilbake mitt lange, tykke hår fra før jeg var hårmodell for to år siden.. Håret mitt har aldri vokst så sakte som det gjør nå:o

Ja gjør det :-D

Ja kan tenke meg det er litt vrient Ja.

Jeg farger også selv, men ikke i så spreke farger lenger. Nå må jeg bare få skjult det grå :-P
Men alt ordner seg nok på et vis, bare jeg klarer å være tålmodig nok;)

Eg reagera på att eg måtte betala 195kr när eg var hos legen pga hon sende hänvisning till oul. Trodde de var liksom gratis när man var gravid.

Har nok gjort veldig mye forskjellig med deg stakkars håret mitt jeg også:p Men nå skal alt spares.. Har en sidecut jeg har opprettholdt i 5,5 år nå, som jeg omsider har bestemt meg for å spare ut.. Enda hvor stygg jeg synes den er i denne prosessen.. Og vil ha tilbake mitt lange, tykke hår fra før jeg var hårmodell for to år siden.. Håret mitt har aldri vokst så sakte som det gjør nå:o
Ja en sånn prosess tar litt tid.. Men blir nok bra ;-)

Hårmodell du! Hva gjorde du da?

Back
Topp