Da bestemmet jeg at det ikke kommer noenDet kan ennå komme, men det gjør det jo ikkeikke sant?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da bestemmet jeg at det ikke kommer noenDet kan ennå komme, men det gjør det jo ikkeikke sant?
![]()
Haha, nei.. bare bestilt fra en side på nett.. norsk side, men de var tydeligvis ikke særlig kundevenneligeDet må være et spesielt type garn![]()
Venter du enda?Jepp, snart. Heldigvis
Nei om en dag eller toFår du vite resultat i dag?
Fikk tatt første 9.10 og andre derfor 11.10. Spiste litt før jeg kjørte hjem og nå skal vi spise lunsj, heldigvisHvor lenge måtte du vente?
Håper du er ferdig og har fått i deg mat nå![]()
Måtte jo vente to timer fra første til andre prøveVenter du enda?
Stemmer. Lenge igjen til du kan dra da?Måtte jo vente to timer fra første til andre prøve
Neida, jeg er hjemme nå, to timers prøven ble 11.10Stemmer. Lenge igjen til du kan dra da?
Det høres bra ut. Blir nok godt med lunsj nå daFikk tatt første 9.10 og andre derfor 11.10. Spiste litt før jeg kjørte hjem og nå skal vi spise lunsj, heldigvis
Ja, var spent på resultatet av bleikinga idag når jeg sto opp.. Orka ikke føne håret kl 1.30(da jeg var ferdig å vaske ut bleikinga), så gikk bare rett å la megSpennende med litt forandring da![]()
Da er du vel ferdig nå ;-)Sånn da var det drukket, bare å vente to timer da..
Å du din heldiggris som skal bort ;-)Julegaver har jeg ikke startet på selvventer på ønskelister..
Håper Stavanger viser seg fram fra sin beste side i helgenvet du hvor langt det er fra flyplassen til Energy hotell?
Formen e väl oki nå. Tog en hel del pröver. Smart av sykepleier som tog imot urinprøven å hella den ut så må eg in me ny prøve imon.Æsj, det var lenge!
Hvordan er formen?
OMG, ja sånt er slitsomt :-oIkke før ble den ene som kjente noen hentet av legen, kom en ny...
Folk som snakker lavmælt sammen er nå en ting, men de som snakker sånn at alle må høre på om de vil eller ei, er litt slitsomt...
Aah, jeg trodde tydeligvis at du hadde 8 rader med extentions:') men daa henger jeg medJa det hørtes slitsomt ut![]()
Jeg hadde bare 8 fester, der hver stripe hadde en farge. Så jeg hadde blå, lilla, grønn, gul, rosa, fersken, og et par til jeg ikke husker![]()
Jøss, sirup i rompa i dag???Her er det fullt venterom nå. Dvs, en eneste ledig stol er her da, men et par har ventet lenge.
Det virket som om laboratoriet ikke holder oppe tempo til legene heller... Enda det ikke går sååå fort akkurat. De tar jo ikke inn noen til blodprøver!
Sko tro meg og deg var på samma legekontorer. Der var det og full vænteromHer er det fullt venterom nå. Dvs, en eneste ledig stol er her da, men et par har ventet lenge.
Det virket som om laboratoriet ikke holder oppe tempo til legene heller... Enda det ikke går sååå fort akkurat. De tar jo ikke inn noen til blodprøver!
Bra det da.Neida, jeg er hjemme nå, to timers prøven ble 11.10