Her fikk jeg sløve en times tid tilMorn morn.
Her var vi begge opp av en eller anna grunn. Samboer stod opp når jeg stod opp med snuppa. Men jaggu om jeg får legge meg igjenzombieee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fikk jeg sløve en times tid tilMorn morn.
Her var vi begge opp av en eller anna grunn. Samboer stod opp når jeg stod opp med snuppa. Men jaggu om jeg får legge meg igjenzombieee
Oi, det var lenge, hva har skjedd?God morgen. Etter 9 dager med kun flytende i munnen. Kunne jeg i dag lage meg knekkebrød med leverpostei. Og det smakte himmelsk!Tok GBP sist mandag.
Senere blir det fiskeboller ♡♡♡
Fikk ihvertfall slumret en times tid ekstraGod morgen
Håper du fikk sove!
God morgenGod morgen alle sammen
Ellers kommer angsten og det er JÆVLIG! tusen takkSå bra ME blir bedre
Greit å holde ser opptatt, ja.
Masse lykke til med prøvesvar
Så kjedelig, masse lykke til med videre testingBle negativt på testen inatt, mn gir ikke opptester om et par dager dersom tanta ikke kommer innen det
![]()
Har tatt gastic bypass. Så de første 9 dagene er kun flytende. Kjedelig, men nødvendig for det besteOi, det var lenge, hva har skjedd?
Kan jeg spørre om hva du var før operasjonen?Vil ned til 65. Da er jeg "perfekt" i forhold til høyden minMen jeg tar 5 kg om gangen som mål
Små skritt tenker jeg
Tusen takk ♡
En dag ellee toHvor lenge varer det?![]()
Deilig det også avogtilGod morgen.
Rolig morgen for en gangs skyld.
Mannen skal til legen 9.15 så han drar ikke på kontoret først, logger vel på hjemmefra etc.
Jeg er jo sykemeldt onsdager. Så ungene får en uvanlig hjemme-frokost før skole og bhg.
Æsj da,god bedring til SGod morgen jenter
Akkurat levert C i barnehagen og T på skolen...jobb på meg
Mannen er hjemme med febersyk S som kastet opp i senga igår kveld![]()
105 kg. Med mine 165 cm. Fikk den dekka grunnet tilleggsykdom. Har leiden mutasjon og får raskere blodpropp og har opplevd det. Så dermed er faren større for å få det når jeg var ganske overvektig.Kan jeg spørre om hva du var før operasjonen?
Klart man ikke kan sove bort dagenGod morgen!
God start på fridagen må jeg si...
Frøkna våkna 5.15 og hørte dessverre pappan sin på badet, så hun nekta å sove igjen.
Men hun fikk heller ikke lov å stå opp..
Så vi har krangla i senga i et par timer
For står hun opp våkner storebror, og han trenger også søvnen sin.. Og hun sovnet ikke før 20 i går kveld, så har mistet nesten tre timers søvn totalt i natt ifht vanlig nattesøvn... Blir en morsom ettermiddag
Storebror våkna 6.30 han og, men han fikk jeg sneket opp uten at frøkna merka det, og så lå vi til klokka ringte, det hadde jeg sagt til henne.
Jaja, godt jeg har fri, men kan jo ikke sove bort dagen heller...
Gikk operasjonen bra?God morgen. Etter 9 dager med kun flytende i munnen. Kunne jeg i dag lage meg knekkebrød med leverpostei. Og det smakte himmelsk!Tok GBP sist mandag.
Senere blir det fiskeboller ♡♡♡
Ja den gikk kjempebra sa kirurgenGikk operasjonen bra?
Det tok ikke lang tid, vet om andre som venter mye lenger105 kg. Med mine 165 cm. Fikk den dekka grunnet tilleggsykdom. Har leiden mutasjon og får raskere blodpropp og har opplevd det. Så dermed er faren større for å få det når jeg var ganske overvektig.
Dessverre prøvd masse for å komme ned. Eneste som funka var reductil. Men den gikk jo av markedetSå etter 3 år i tenkeboksen ang operasjon gikk jeg for det. Tok 10 mnd fra søknad til fullført.
![]()
Så bra daJa den gikk kjempebra sa kirurgen![]()