Skravletråd Oktober

God morgen. Etter 9 dager med kun flytende i munnen. Kunne jeg i dag lage meg knekkebrød med leverpostei. Og det smakte himmelsk! :D Tok GBP sist mandag.

Senere blir det fiskeboller ♡♡♡

Masse lykke til med testing:D
Så spennende!!
Ble negativt på testen inatt, mn gir ikke opp:) tester om et par dager dersom tanta ikke kommer innen det:)

Når kan du teste?:)
Testet i ett tiden inatt.. Virker som det ikke ble noen suksess.. Men tenker å teste igjen om to dager når jeg er 14dpo dersom ikke tr kommer før:)

God morgen. Etter 9 dager med kun flytende i munnen. Kunne jeg i dag lage meg knekkebrød med leverpostei. Og det smakte himmelsk! :D Tok GBP sist mandag.

Senere blir det fiskeboller ♡♡♡
Såbra da :D Kan jeg spørre hva GBP er?

Testet i ett tiden inatt.. Virker som det ikke ble noen suksess.. Men tenker å teste igjen om to dager når jeg er 14dpo dersom ikke tr kommer før:)
Litt tidlig enda ja. Dere er i pp1?:)
Krysser fingrene :D

God morgen :) snuppa sto opp halvtime før vi pleier idag. Fikk sjokk :p ca 5 timer til jeg får svar på hcg :) ellers så skal jeg levere hun i bhg til normal tid og til legen. Tenkte kanskje å ta turen til barnas hus men får se. Prøver å holde meg opptatt så ikke jeg skal være så redd. ME blir jo mye bedre når jeg er gravid :)
Spent på hva hcgen sier. Er positiv jeg ;)

Litt tidlig enda ja. Dere er i pp1?:)
Krysser fingrene :D
Ja, pp1:) vært en lang syklus til meg å være også, så litt derfor jeg testet også.. Vurderer å ta en til strimmel nå for sikkerhets skyld:p

Aaah. Min første tanke var at GBP.. det er jo pund det!:p
Hvordan er formen ellers da?:)
Begynner bli ganske fin faktisk :D Altså gleder meg til å fjerne stiftene i magen da :p Litt ubehagelige og de klør nå. Er vel positivt at det gror :p
Også har jeg tatt av 13.2 kg. Da inkludert førkuren jeg måtte ta før operasjonen :D Så jeg kommer oppi klær jeg ikke har passa på åååår! Så livet for tiden er jo en selvtillitsboost nå :p Og hjelper også å få spise annet enn suppe om dagen :p Haha

Spent på hva hcgen sier. Er positiv jeg ;)
Jeg og ❤️ kvalmen kom snikende og det river og røsker så jeg er helt øm i skjeden. Føles ut som heftig hard sex med noe mer enn bare mannens utstyr :p

Begynner bli ganske fin faktisk :D Altså gleder meg til å fjerne stiftene i magen da :p Litt ubehagelige og de klør nå. Er vel positivt at det gror :p
Også har jeg tatt av 13.2 kg. Da inkludert førkuren jeg måtte ta før operasjonen :D Så jeg kommer oppi klær jeg ikke har passa på åååår! Så livet for tiden er jo en selvtillitsboost nå :p Og hjelper også å få spise annet enn suppe om dagen :p Haha

Så herlig da! Flott vektnedgang da;) blir spennende på fortsettelsen. Heier med på sidelinjen ;) har du noen spesifikke vektmål eller?:)

Ja, pp1:) vært en lang syklus til meg å være også, så litt derfor jeg testet også.. Vurderer å ta en til strimmel nå for sikkerhets skyld:p
Hehe. Før du vet ordet av det er du blitt testegal :p

Alt bra :-)
Hadde senvakt på jobb, hjem en times tid og så på foreldremøte på skolen.
Har skravlet med samboer om møtet og sånn etterpå.
Nå ser jeg på tv og spiser sjokolade :-P
En fartsfylt dag med andre ord :) planer for dagen I dag?

Okay, tuuuusen takk:) Helt fersk i gamet så veldig usikker ang alt egentlig :p Så hvis både C og T lyser sterkt mot meg så er jeg gravid?:)
Er så spent at jeg vurderer å teste allerede nå, men føler at jeg bare må holde ut til imorgen tidlig:p
Lykke til med testing ♡
Hvordan går med forkjølelsen?

Så herlig da! Flott vektnedgang da;) blir spennende på fortsettelsen. Heier med på sidelinjen ;) har du noen spesifikke vektmål eller?:)
Vil ned til 65. Da er jeg "perfekt" i forhold til høyden min :D Men jeg tar 5 kg om gangen som mål :D Små skritt tenker jeg :D
Tusen takk ♡

Ja håper det:-). Han er bare 9 måneder (straks 10) så har en stund ennå:-). Men blir nok anderledes jo eldre han blir :-)
Spørs ja.. men får satse på at han blir en liten kose gutt i ny og ne uansett :)

Vil ned til 65. Da er jeg "perfekt" i forhold til høyden min :D Men jeg tar 5 kg om gangen som mål :D Små skritt tenker jeg :D
Tusen takk ♡
Det er det samme vektmålet som mitt ;) før-graviditet vekten.
Har gått ned 38 kg tidligere. Små mål er tingen. Etterhvert ble buksene et mål. Ned fra 32 til 31 f.eks ;)

Back
Topp