Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjerne tatt powernapKjedelig med så tidlig morgen
Du får ta en powernap på sofaen![]()
Ble negativt på testen inatt, mn gir ikke oppMasse lykke til med testing
Så spennende!!
Testet i ett tiden inatt.. Virker som det ikke ble noen suksess.. Men tenker å teste igjen om to dager når jeg er 14dpo dersom ikke tr kommer førNår kan du teste?![]()
Såbra daGod morgen. Etter 9 dager med kun flytende i munnen. Kunne jeg i dag lage meg knekkebrød med leverpostei. Og det smakte himmelsk!Tok GBP sist mandag.
Senere blir det fiskeboller ♡♡♡
Litt tidlig enda ja. Dere er i pp1?Testet i ett tiden inatt.. Virker som det ikke ble noen suksess.. Men tenker å teste igjen om to dager når jeg er 14dpo dersom ikke tr kommer før![]()
Spent på hva hcgen sier. Er positiv jegGod morgensnuppa sto opp halvtime før vi pleier idag. Fikk sjokk
ca 5 timer til jeg får svar på hcg
ellers så skal jeg levere hun i bhg til normal tid og til legen. Tenkte kanskje å ta turen til barnas hus men får se. Prøver å holde meg opptatt så ikke jeg skal være så redd. ME blir jo mye bedre når jeg er gravid
![]()
Gastric bypass. SlankeoperasjonSåbra daKan jeg spørre hva GBP er?
Aaah. Min første tanke var at GBP.. det er jo pund det!Gastric bypass. Slankeoperasjon![]()
![]()
Ja, pp1Litt tidlig enda ja. Dere er i pp1?![]()
Krysser fingrene![]()
Begynner bli ganske fin faktiskAaah. Min første tanke var at GBP.. det er jo pund det!![]()
Hvordan er formen ellers da?![]()
Jeg ogSpent på hva hcgen sier. Er positiv jeg![]()
Begynner bli ganske fin faktiskAltså gleder meg til å fjerne stiftene i magen da
Litt ubehagelige og de klør nå. Er vel positivt at det gror
![]()
Også har jeg tatt av 13.2 kg. Da inkludert førkuren jeg måtte ta før operasjonenSå jeg kommer oppi klær jeg ikke har passa på åååår! Så livet for tiden er jo en selvtillitsboost nå
Og hjelper også å få spise annet enn suppe om dagen
Haha
Hehe. Før du vet ordet av det er du blitt testegalJa, pp1vært en lang syklus til meg å være også, så litt derfor jeg testet også.. Vurderer å ta en til strimmel nå for sikkerhets skyld
![]()
Jeg ogkvalmen kom snikende og det river og røsker så jeg er helt øm i skjeden. Føles ut som heftig hard sex med noe mer enn bare mannens utstyr
![]()
En fartsfylt dag med andre ordAlt bra![]()
Hadde senvakt på jobb, hjem en times tid og så på foreldremøte på skolen.
Har skravlet med samboer om møtet og sånn etterpå.
Nå ser jeg på tv og spiser sjokolade![]()
Lykke til med testing ♡Okay, tuuuusen takkHelt fersk i gamet så veldig usikker ang alt egentlig
Så hvis både C og T lyser sterkt mot meg så er jeg gravid?
Er så spent at jeg vurderer å teste allerede nå, men føler at jeg bare må holde ut til imorgen tidlig![]()
Vil ned til 65. Da er jeg "perfekt" i forhold til høyden minSå herlig da! Flott vektnedgang dablir spennende på fortsettelsen. Heier med på sidelinjen
har du noen spesifikke vektmål eller?
![]()
Spørs ja.. men får satse på at han blir en liten kose gutt i ny og ne uansettJa håper det. Han er bare 9 måneder (straks 10) så har en stund ennå
. Men blir nok anderledes jo eldre han blir
![]()
Det er det samme vektmålet som mittVil ned til 65. Da er jeg "perfekt" i forhold til høyden minMen jeg tar 5 kg om gangen som mål
Små skritt tenker jeg
![]()
Tusen takk ♡