Skravletråd Oktober

Ikke sant :)
Bortsett fra da jeg gikk gravid med lille N :p trodde kroppen lurte meg så var så forbanna !! Spydde jo uke 4 fant jeg ut. Og husker jeg sto over do "faen kjære. Kan ikke den kroppen slutte å lure meg er så lei. Kroppen min er bare dritt!!!! Slutt... " ca 2 uker etter fikk jeg positiv test ups :p

Det er det samme vektmålet som mitt ;) før-graviditet vekten.
Har gått ned 38 kg tidligere. Små mål er tingen. Etterhvert ble buksene et mål. Ned fra 32 til 31 f.eks ;)
38 kg er masse! Du er flink! :D
Må ha delmål. Ikke bare det jeg håper jeg ender på etterhvert :p Får belønne meg for hvert delmål :p

38 kg er masse! Du er flink! :D
Må ha delmål. Ikke bare det jeg håper jeg ender på etterhvert :p Får belønne meg for hvert delmål :p
Takk ;)
Ja. Da er det mer oppnåelig. Og ikke gi opp når eller om det stagnerer. Var nær på å gi opp når vekta stod stille i ukesvis. Men så plutselig hoppa den ned de siste 6 kiloene :)
Nå må jeg bare få rompa i gir og starte på å prøve å gå ned etter graviditeten :p

Bortsett fra da jeg gikk gravid med lille N :p trodde kroppen lurte meg så var så forbanna !! Spydde jo uke 4 fant jeg ut. Og husker jeg sto over do "faen kjære. Kan ikke den kroppen slutte å lure meg er så lei. Kroppen min er bare dritt!!!! Slutt... " ca 2 uker etter fikk jeg positiv test ups :p
Hehe. Den kroppen er bra rar til tider ;)

Lykke til med testing ♡
Hvordan går med forkjølelsen?
Virker ikke positivt nå heller, men tusen takk:)

Ikke helt i form enda, men skal til legen kl 10.30, lurer på om det er allergien min som er skyldig.. Og vi har jo både hund og katt, og begge er jeg egentlig allergisk mot.. Men går greit sålenge jeg har allergisprøyte som funker:)

Hehe. Den kroppen er bra rar til tider ;)
Jeg trodde det var hormoner fra storesøster E da. Har ikke gått opp for meg enda heller. Vet jeg er gravid :) men er redd kroppen lurer meg :p rar er heller jeg :p

Jeg trodde det var hormoner fra storesøster E da. Har ikke gått opp for meg enda heller. Vet jeg er gravid :) men er redd kroppen lurer meg :p rar er heller jeg :p
Ikke sant. du ble vel gravid ganske raskt etter det. Så ikke rart du trolle kroppen tullet:p

Ser du..allerede igang :p
Vet du.. jeg ser sjelden noe på tester jeg :p sånn svake streker som egentlig er positive ser jeg ikke :p
Ikke jeg heller:p prøvd å se på andre sine, og har som regel ikke skjønt noe når de har blitt gratulert som gravid:p hah

Ikke sant. du ble vel gravid ganske raskt etter det. Så ikke rart du trolle kroppen tullet:p
Ble fort gravid etter vi mistet nå og. En prøvepause fordi jeg trengte det og andre pp satt den ❤️ med aktiv prøving :)

Ikke jeg heller, men nå så jeg min etter mye testing :p
Hehe. Jeg testa jo ikke selv før det viste seg at jeg var 8 uker på vei. Da lyste den jo klar bane gravid. Men var fremdeles skeptisk :p må vel neste gang kun kjøre digital :p

Takk ;)
Ja. Da er det mer oppnåelig. Og ikke gi opp når eller om det stagnerer. Var nær på å gi opp når vekta stod stille i ukesvis. Men så plutselig hoppa den ned de siste 6 kiloene :)
Nå må jeg bare få rompa i gir og starte på å prøve å gå ned etter graviditeten :p
Lykke til :D

Back
Topp