Ja alltid velkommen her etter hva vi gjennomgår for å få barnHaha.
Men kvalmen er vel litt velkommen nå kanskje. Godt tegn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja alltid velkommen her etter hva vi gjennomgår for å få barnHaha.
Men kvalmen er vel litt velkommen nå kanskje. Godt tegn![]()
Ikke santJa alltid velkommen her etter hva vi gjennomgår for å få barn![]()
Bortsett fra da jeg gikk gravid med lille NIkke sant❤
38 kg er masse! Du er flink!Det er det samme vektmålet som mittfør-graviditet vekten.
Har gått ned 38 kg tidligere. Små mål er tingen. Etterhvert ble buksene et mål. Ned fra 32 til 31 f.eks![]()
Takk38 kg er masse! Du er flink!♡
Må ha delmål. Ikke bare det jeg håper jeg ender på etterhvertFår belønne meg for hvert delmål
![]()
Hehe. Den kroppen er bra rar til tiderBortsett fra da jeg gikk gravid med lille Ntrodde kroppen lurte meg så var så forbanna !! Spydde jo uke 4 fant jeg ut. Og husker jeg sto over do "faen kjære. Kan ikke den kroppen slutte å lure meg er så lei. Kroppen min er bare dritt!!!! Slutt... " ca 2 uker etter fikk jeg positiv test ups
![]()
Virker ikke positivt nå heller, men tusen takkLykke til med testing ♡
Hvordan går med forkjølelsen?
Jeg har tatt en haug
Frister såååååå å svi av CB ogsåJeg har tatt en haug12 stk med 4 digitale
![]()
Ser du..allerede igang
Jeg trodde det var hormoner fra storesøster E da. Har ikke gått opp for meg enda heller. Vet jeg er gravidHehe. Den kroppen er bra rar til tider![]()
Ikke sant. du ble vel gravid ganske raskt etter det. Så ikke rart du trolle kroppen tulletJeg trodde det var hormoner fra storesøster E da. Har ikke gått opp for meg enda heller. Vet jeg er gravidmen er redd kroppen lurer meg
rar er heller jeg
![]()
Ikke jeg heller, men nå så jeg min etter mye testingSer du..allerede igang![]()
Vet du.. jeg ser sjelden noe på tester jegsånn svake streker som egentlig er positive ser jeg ikke
![]()
Ikke jeg hellerSer du..allerede igang![]()
Vet du.. jeg ser sjelden noe på tester jegsånn svake streker som egentlig er positive ser jeg ikke
![]()
Ble fort gravid etter vi mistet nå og. En prøvepause fordi jeg trengte det og andre pp satt denIkke sant. du ble vel gravid ganske raskt etter det. Så ikke rart du trolle kroppen tullet![]()
Hehe. Jeg testa jo ikke selv før det viste seg at jeg var 8 uker på vei. Da lyste den jo klar bane gravid. Men var fremdeles skeptiskIkke jeg heller, men nå så jeg min etter mye testing![]()
Lykke tilTakk![]()
Ja. Da er det mer oppnåelig. Og ikke gi opp når eller om det stagnerer. Var nær på å gi opp når vekta stod stille i ukesvis. Men så plutselig hoppa den ned de siste 6 kiloene![]()
Nå må jeg bare få rompa i gir og starte på å prøve å gå ned etter graviditeten![]()
FantastiskBle fort gravid etter vi mistet nå og. En prøvepause fordi jeg trengte det og andre pp satt denmed aktiv prøving
![]()
Hehe. Nei den testetydinga er jo nesten en helt egen vitenskapIkke jeg hellerprøvd å se på andre sine, og har som regel ikke skjønt noe når de har blitt gratulert som gravid
hah