Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk. Og det samme til degLykke til![]()
Trodde det ikke da heller jegHehe. Jeg testa jo ikke selv før det viste seg at jeg var 8 uker på vei. Da lyste den jo klar bane gravid. Men var fremdeles skeptiskmå vel neste gang kun kjøre digital
![]()
Den øverste var jo tydelig som bare det
Absolutt!Tusen takk. Og det samme til degdette skal bare gå en vei for oss begge. Og det er nedover
![]()
![]()
Jeg var ikke på ul før oul. Så selv om vi hadde kjent liv i uke 17, magen vokste og alt. Så trodde jeg ikke helt på det før jenta sprelle på ul skjermenTrodde det ikke da heller jeg![]()
Det er eggløsning testDen øverste var jo tydelig som bare det![]()
Skjønner virkelig det etter alt sammen. Og så bare klaffet detJakroppen trengte en pp fri
![]()
Haha ser duDet er eggløsning test![]()
Hihi er jo noe med hva man ser og hvor lenge man har prøvdJeg var ikke på ul før oul. Så selv om vi hadde kjent liv i uke 17, magen vokste og alt. Så trodde jeg ikke helt på det før jenta sprelle på ul skjermen![]()
Vi prøvde i 3 år før jeg i det hele tatt ble gravid. Så hadde nesten gitt opp å prøve. Derfor så jeg nok ikke tegnaHihi er jo noe med hva man ser og hvor lenge man har prøvdherlig da
![]()
JaSkjønner virkelig det etter alt sammen. Og så bare klaffet det![]()
Jeg har jo fått leksjon av ei venninne jeg og sett testene her inneHaha ser dujeg hakke store erfaringa med tester
brukte 2 A1 tester og thats it
![]()
Han ønsker det jo sterkt han og så skjønner han og er engstelig. Men dette går braJavi trengte det begge 2. Han er jo like redd som meg
men tørr ikke si det. Merker det på han
Jeg har jo fått leksjon av ei venninne jeg og sett testene her inne![]()
Godt det klaffet daVi prøvde i 3 år før jeg i det hele tatt ble gravid. Så hadde nesten gitt opp å prøve. Derfor så jeg nok ikke tegna![]()
JaHan ønsker det jo sterkt han og så skjønner han og er engstelig. Men dette går braog han vil nok bare være sterk for dere begge
![]()
Så bra ME blir bedreGod morgensnuppa sto opp halvtime før vi pleier idag. Fikk sjokk
ca 5 timer til jeg får svar på hcg
ellers så skal jeg levere hun i bhg til normal tid og til legen. Tenkte kanskje å ta turen til barnas hus men får se. Prøver å holde meg opptatt så ikke jeg skal være så redd. ME blir jo mye bedre når jeg er gravid
![]()