Skravletråd Oktober

ImageUploadedByBV Forum1446018374.974468.jpg
Ser dere streken min der? Er vel 10 DPO men jeg bare visste jeg var gravid :) siden dere sa dere ikke så streken så skal jeg se om dere ser denne :p

Hehe. Jeg testa jo ikke selv før det viste seg at jeg var 8 uker på vei. Da lyste den jo klar bane gravid. Men var fremdeles skeptisk :p må vel neste gang kun kjøre digital :p
Trodde det ikke da heller jeg :p

Jeg var ikke på ul før oul. Så selv om vi hadde kjent liv i uke 17, magen vokste og alt. Så trodde jeg ikke helt på det før jenta sprelle på ul skjermen ;)
Hihi er jo noe med hva man ser og hvor lenge man har prøvd :) herlig da ❤️

Ja :) vi trengte det begge 2. Han er jo like redd som meg ❤️ men tørr ikke si det. Merker det på han
Han ønsker det jo sterkt han og så skjønner han og er engstelig. Men dette går bra ;)og han vil nok bare være sterk for dere begge :)

Vi prøvde i 3 år før jeg i det hele tatt ble gravid. Så hadde nesten gitt opp å prøve. Derfor så jeg nok ikke tegna :p
Godt det klaffet da ❤️ lett at det blir sånn. Jeg har følelse etter sexen at nå satt den. Merkelig. Visste kjønnet på lille N og termin dato før oul :O helt sykt ! Sa dagen før jeg har termin 6. November. Gyn mente 9. :p hun kom 31.oktober som mannen mente :p

Han ønsker det jo sterkt han og så skjønner han og er engstelig. Men dette går bra ;)og han vil nok bare være sterk for dere begge :)
Ja ❤️ dette går nok bra :) nå er det ca 4 timer igjen til svar og time til legetimen. Sykemeldingen min er borte så fikk ikke sendt til jobben :p lurer på hvor jeg la den x)

God morgen :) snuppa sto opp halvtime før vi pleier idag. Fikk sjokk :p ca 5 timer til jeg får svar på hcg :) ellers så skal jeg levere hun i bhg til normal tid og til legen. Tenkte kanskje å ta turen til barnas hus men får se. Prøver å holde meg opptatt så ikke jeg skal være så redd. ME blir jo mye bedre når jeg er gravid :)
Så bra ME blir bedre :)
Greit å holde ser opptatt, ja.
Masse lykke til med prøvesvar

Back
Topp