Skravletråd Oktober

Okay, tuuuusen takk:) Helt fersk i gamet så veldig usikker ang alt egentlig :p Så hvis både C og T lyser sterkt mot meg så er jeg gravid?:)
Er så spent at jeg vurderer å teste allerede nå, men føler at jeg bare må holde ut til imorgen tidlig:p
Masse lykke til med testing:D
Så spennende!!

Og så bor du i Harstad?

Skal ikke si så mye egentlig. Liker dårlig vått vær og bor på Vestlandet :-p

Ja, go figure :p men å bo her på sommern er deilig ;) en ting er ordentlig vinter. Det er bedre enn mellomtingen hvor det konstant skifter fra vått - is - snø - slaps - is og om igjen :p

Ja, må ha den inn på service snart uansett, så da får de fikse det som trengs :p

Håper det ikke koster et lite lands budsjett for å fikse det :p slik det gjorde med vår konstant. Så tilslutt skrota vi den og kjøpte ny:p

God morgen alle sammen :-). Da har gubben tatt mini med på badet og jeg ligger ennå i sengen. Vurderer om jeg får sove litt til eller om jeg er for våken til det
Morn morn.
Her var vi begge opp av en eller anna grunn. Samboer stod opp når jeg stod opp med snuppa. Men jaggu om jeg får legge meg igjen :p zombieee

God morgen.

Rolig morgen for en gangs skyld.

Mannen skal til legen 9.15 så han drar ikke på kontoret først, logger vel på hjemmefra etc.

Jeg er jo sykemeldt onsdager. Så ungene får en uvanlig hjemme-frokost før skole og bhg.

God morgen!

God start på fridagen må jeg si...
Frøkna våkna 5.15 og hørte dessverre pappan sin på badet, så hun nekta å sove igjen.
Men hun fikk heller ikke lov å stå opp..
Så vi har krangla i senga i et par timer :-P
For står hun opp våkner storebror, og han trenger også søvnen sin.. Og hun sovnet ikke før 20 i går kveld, så har mistet nesten tre timers søvn totalt i natt ifht vanlig nattesøvn... Blir en morsom ettermiddag :-P

Storebror våkna 6.30 han og, men han fikk jeg sneket opp uten at frøkna merka det, og så lå vi til klokka ringte, det hadde jeg sagt til henne.

Jaja, godt jeg har fri, men kan jo ikke sove bort dagen heller...

God morgen.

Rolig morgen for en gangs skyld.

Mannen skal til legen 9.15 så han drar ikke på kontoret først, logger vel på hjemmefra etc.

Jeg er jo sykemeldt onsdager. Så ungene får en uvanlig hjemme-frokost før skole og bhg.
Så koselig med familiemorgen:D
Ha en fin dag!

God morgen alle sammen

God morgen!

God start på fridagen må jeg si...
Frøkna våkna 5.15 og hørte dessverre pappan sin på badet, så hun nekta å sove igjen.
Men hun fikk heller ikke lov å stå opp..
Så vi har krangla i senga i et par timer :-P
For står hun opp våkner storebror, og han trenger også søvnen sin.. Og hun sovnet ikke før 20 i går kveld, så har mistet nesten tre timers søvn totalt i natt ifht vanlig nattesøvn... Blir en morsom ettermiddag :-P

Storebror våkna 6.30 han og, men han fikk jeg sneket opp uten at frøkna merka det, og så lå vi til klokka ringte, det hadde jeg sagt til henne.

Jaja, godt jeg har fri, men kan jo ikke sove bort dagen heller...
Kjedelig med så tidlig morgen:rolleyes:
Du får ta en powernap på sofaen;)

God morgen alle :)

God morgen jenter:D
Akkurat levert C i barnehagen og T på skolen...jobb på meg:)
Mannen er hjemme med febersyk S som kastet opp i senga igår kveld:(

God morgen :) snuppa sto opp halvtime før vi pleier idag. Fikk sjokk :p ca 5 timer til jeg får svar på hcg :) ellers så skal jeg levere hun i bhg til normal tid og til legen. Tenkte kanskje å ta turen til barnas hus men får se. Prøver å holde meg opptatt så ikke jeg skal være så redd. ME blir jo mye bedre når jeg er gravid :)

Back
Topp