mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh lykke til! Håper han greier de kjønnet![]()
Kan hende det er litt for tidligSkal på ultralyd kl 10.00 og er ikke stått opp engangvi må dra om 40.min. så må få rompa i gir
![]()

TakkKan hende det er litt for tidlig
![]()

Jentene på 8 og 6 synes det var stas med lillebror de og,selvom 6 åringen helst ville hatt en lillesøster
Hei jenter
Da har jeg vært på TUL,og alt var bra med lille i magen12+6 idag,som forventet og jordmor var gaaaaaanske sikker på at det er en liten lillebror inni der
Så nå er guttungen på 11 år kjempefornøyd og synes endelig at det er greit at «gamle» mamma på 40 år skal ha baby igjen og han ikke får flere håpløse lillesøstreJentene på 8 og 6 synes det var stas med lillebror de og,selvom 6 åringen helst ville hatt en lillesøster
![]()
Hei jenter
Da har jeg vært på TUL,og alt var bra med lille i magen12+6 idag,som forventet og jordmor var gaaaaaanske sikker på at det er en liten lillebror inni der
Så nå er guttungen på 11 år kjempefornøyd og synes endelig at det er greit at «gamle» mamma på 40 år skal ha baby igjen og han ikke får flere håpløse lillesøstreJentene på 8 og 6 synes det var stas med lillebror de og,selvom 6 åringen helst ville hatt en lillesøster
![]()

Jeg kjente et spark - på utsiden av magen!! :O
Bare ett, da. Og resten av bumpene var ikke like sterke. Men etter å ikke ha kjent så mye liv, sammenlignet med forventningene mine (etter å ha kjent liv tidlig som forsvant), så var dette veldig veldig gøy.
Hun er veldig aktiv på høyre side atm. Mulig hun prøver banke litt vett i meg, og mener jeg kanskje burde sovna snart.![]()
Gleder meg til det blir min tur
Spent på når jeg får brev fra A-hus med time til OULVar veldig herlig !Åååh, så deilig med spark som du kjenner utapå magenGleder meg til det blir min tur
![]()
Da har jeg vært på den første svangerskapskontrollen hos fastlegen, fikk med meg papirene mine nå med engangSpent på når jeg får brev fra A-hus med time til OUL
![]()
Var veldig herlig !
Jeg lå på rygg, så alt magefettet veltet over på siden, så.. greide få et kakk. Men var bare et hardt et. Resten var sånne små dult og skrap![]()

Herlig!
Min henvisning ble sendt på mandag - de skulle se på den i morgen, så håper jeg får time straks.

Kjenner svært lite, har kun kjent lille noen få ganger enn så lenge. Er så herlig med spark og små bevegelser fra bebis![]()
Vet jeg før har fått det ila ei uke, men får se hvor lang tid det tar denne gangJa, ikke lenge til du skal ha OUL
![]()
Jeg kjente litt i uke 13, også forsvant det i uke 14-15 ish, også kom det tilbake igjen nå. Får høre på oul, men tipper jeg har, som forrige svangerskap, morkaken foran (men at den, ettersom livmoren vokser, strekkes opp). At jeg kjente tidlig - da var vel ikke morkaken så stor enda, antar jeg. :s
Så spørs om denna er litt mer bedagelig anlagt, enn så lengeNei, om en drøy uke eller to![]()

Er da 15+2. Gleder meg til å se lille