Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ja, kjente litt bevegelse for 4 dager siden. Og ikke kjent mer siden. Jeg har morkaken på baksiden. Hadde på framsiden med ene snuppa mi i 2009. Hun var SÅ bestemt å sparket SÅ hardt, så hadde ikke noe å si uansett. Vært ei bestemt snuppe siden dag 1i uke 15 hoppet magen min rundt(filmet det). Han var helt turbo inni der, den eldste sønnen min
Så spørs om denna er litt mer bedagelig anlagt, enn så lenge
![]()
Herlig! Jeg hadde morkaken bak med første, da kjente jeg liv fra uke 14 (trodde jeg var uke 16, men ble satt tilbake over to uker). Som førstegangs er jo det ganske tidlig.. men hun sparket relativt hardt og. Husker hun sparket ribbeina en gang og. ><
Nr 2, fremsiden og toppen av livmoren. Jeg kjente liv tidlig - da var morkaken mer mot toppen, men morkaken vokste fremover, og var delvis foran - noe som utløste bekymringer fordi jeg kjente tidvis lite liv (.. fordi hun hadde snudd seg med hodet ned og sparket i morkaken). Tror det dempet for ribbeinsspark dog, for det kjente jeg ikke da
Med denne vet jeg ikke, men jeg tipper det er noe ala som med nr 2.
Men kan jo også være at hun ikke gidder være så utrolig aktiv
Veldig utrolig at magen greide hoppe i uke15 - da MÅTTE hun ha vært bestemt gitt!!
Så spørs om denna er litt mer bedagelig anlagt, enn så lenge
om det blir for rolig i magen blir man jo for bekymret også. Derfor jeg kjøpte doppler denne gang, da minste sønnen min var så altfor rolig i magen. Var jo redd han var død flere ganger
Så litt spark man kjenner, det er betryggende
Var eldste sønnen min som turna sånn rundt i magen at magen min hoppet rundt i uke 15
Det er jo helt genialt
Satser på du får tine til OUL ila den neste uken
Han mener alt vel, men det går bare gærli

Formen har vært ræva pga hyperemesis, men begynner å bli bedre
Jeg klarer å holde halsbrannen i sjakk, holder kroppen i gang og har en vilter og kvelds’kvikk guttebass i magen