Skravletråd NY!!!

Frøkna har tissa på do i dag og hun :-D
De var på Skogstur i tre timer også, da hadde hun bleie på.

Og nå til kvelden ville hun ikke ha på bleie en gang, men der tar jeg ikke sjansen enda ;-)

Hjemme og hos mine foreldre har jeg beina i sofaen, men hos mine besteforeldre er det forbudt :p selv frøkna er veldig klar over det, hu har vel prøvd en gang men tok ned beina så fort oldemoren kikket på henne haha

Forbudt tror jeg ikke det er hos mine, men ikke noe vi gjør likevel. Delvis rett og slett fordi at når jeg er hos farmor, da er det somregel mange andre der også. Så da trenger vi plassen.

Jeg er ikek flink til å besøke farmor, egentlig er jeg der bare en gang eller to i året. JEG treffer henne ofte da, men somregel hos mamma og pappa, eller andre i familien. Rett og slett dels pga at hun liker det sånn, og dels pga at jeg ikke tar min sønn dit oftere enn jeg må pga katealelrgi og et hus så tett i kattehår at det ikke er gjennomførbart for ham å være der selv grundig medisinert mer enn en kort stund. Det er derfor stort sett julaften formiddag, også rømmer han med min far (som bro i nabohuset) ned for å sette på potetene og sånn etter litt.

Det er gøy det! Rart hvordan vann kan underholde i timesvis:D

Vann er morsomme greier ja. De planlegger visst noe slikt i bhg til vesla også på torsdag, tror jeg, den varme dagen denne uka.

Nå har jeg lagd matmuffins med ost og skinke til å ta med på tur i mårra:) Prøvesmake og da;)

Vann er morsomme greier ja. De planlegger visst noe slikt i bhg til vesla også på torsdag, tror jeg, den varme dagen denne uka.
Mange barnehager har jo både vannspredere, basseng og andre sånne vannleker til å ha ute:) Godt å kunne kjøle seg ned npr man skal være ute i timesvis i sol og varme:)

Forbudt tror jeg ikke det er hos mine, men ikke noe vi gjør likevel. Delvis rett og slett fordi at når jeg er hos farmor, da er det somregel mange andre der også. Så da trenger vi plassen.

Jeg er ikek flink til å besøke farmor, egentlig er jeg der bare en gang eller to i året. JEG treffer henne ofte da, men somregel hos mamma og pappa, eller andre i familien. Rett og slett dels pga at hun liker det sånn, og dels pga at jeg ikke tar min sønn dit oftere enn jeg må pga katealelrgi og et hus så tett i kattehår at det ikke er gjennomførbart for ham å være der selv grundig medisinert mer enn en kort stund. Det er derfor stort sett julaften formiddag, også rømmer han med min far (som bro i nabohuset) ned for å sette på potetene og sånn etter litt.

Nei det skjønner jeg da, da passer det bedre å treffe henne en annen plass :)

Mange barnehager har jo både vannspredere, basseng og andre sånne vannleker til å ha ute:) Godt å kunne kjøle seg ned npr man skal være ute i timesvis i sol og varme:)

Det har ikke vår, men de har slanger i alle fall.

Vi har jo somregel ikke mange dager i øpet av et år med TIMESVIS med sol og varme på våre trakter, så det holder somregel bra det.

Nei det skjønner jeg da, da passer det bedre å treffe henne en annen plass :)
,Ja, så hun er jo her 4-5 ganger i året (bursdagene til ungene, evt våre, og en middag i jul og/eller påske dersom hun ikke skal til noen andre den dagen vi har mine foreldre hit) vi treffer henne tilsvarende antall ganger hos min bror, i deres ungers og evt egne burdager samt jul og/eller påske. I tillegg er hun altså stadig vekk hos mine foreldre, kommer nedom når vi er der, inviteres til middag når vi er der på middag etc, så vi treffes jevnlig, bare helst ikke så ofte hos henne. Ungene er veldig, veldig glade i oldemor.

Ja, det er jo typisk! Når barn og assistenter er ute og koser seg, sitter førskolelærere på kontoret!:D

Typisk

Vel, det var ikke sånn masse sooooool, men man kunne ane den innimellom skyene, og det var da 17-18 grader når jeg hentet jentungen i dag, og da satt de i alle fall ute både unger og voksne, minst en av dem jeg så vet jeg er ped.leder/førskolelærer, hun arbeider på den avdelinga hvor min sønn gikk før han begynte på skolen.

Hvem sier f.eks at man ikke kan grille selv om det ikke er sol?

Ja, vi hadde pølser i brød og lompe til middag.

Det var brattwurst og polske krydderpølser av et navn jeg ikke husker, god og mager for den er melkefri, vanlige grillpøsler for vi hadde en åpnet pakke, og lillesøster tåler jo melk, og et par slike med bacon rundt for det er jeg så glad i. Grillet ute, servert inne. Vi elsker grillmat, vi bare har ikke alltid så trivelig vær ¨sitte ute i

Ja ta deg en hvil du. Håper det står bra til med han. Oppdater gjerne :)

Ja, da ble det visst dobbelbesøk på sykehuset :p
Pappa og mormor i hver sin etasje..omg :p
Ikke noe alvorlig heldigvis.. Virka ikke sånn ihvertfall.. Problemer med hjerteflimmer på han og blodsukker på henne...

Løp og sjekk!

Jeg mp legge en strategi for 2500 i juli. Hviordan klarer man 2500 i juli, med ferie og sosialt samvær med familie og svigerfamilie?

Sjekka nå :D
Veldig bra premier!
Hmm...tror jeg skal få til 2500... Men så har jeg perm og lite planer..med mindre mini kommer før tia :p

Back
Topp