Det er gøy det! Rart hvordan vann kan underholde i timesvisSola kom hit og den :-D
Vært knallvær i dag, og vi måtte ta frem vann og ha vannlek i bhg i dag :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gøy det! Rart hvordan vann kan underholde i timesvisSola kom hit og den :-D
Vært knallvær i dag, og vi måtte ta frem vann og ha vannlek i bhg i dag :-D
Ja det passer bra med vannlek når sola er her![]()
Ja de koste seg :-DDet er gøy det! Rart hvordan vann kan underholde i timesvis![]()
Hjemme og hos mine foreldre har jeg beina i sofaen, men hos mine besteforeldre er det forbudtselv frøkna er veldig klar over det, hu har vel prøvd en gang men tok ned beina så fort oldemoren kikket på henne haha
Det er gøy det! Rart hvordan vann kan underholde i timesvis![]()
Mange barnehager har jo både vannspredere, basseng og andre sånne vannleker til å ha uteVann er morsomme greier ja. De planlegger visst noe slikt i bhg til vesla også på torsdag, tror jeg, den varme dagen denne uka.
Forbudt tror jeg ikke det er hos mine, men ikke noe vi gjør likevel. Delvis rett og slett fordi at når jeg er hos farmor, da er det somregel mange andre der også. Så da trenger vi plassen.
Jeg er ikek flink til å besøke farmor, egentlig er jeg der bare en gang eller to i året. JEG treffer henne ofte da, men somregel hos mamma og pappa, eller andre i familien. Rett og slett dels pga at hun liker det sånn, og dels pga at jeg ikke tar min sønn dit oftere enn jeg må pga katealelrgi og et hus så tett i kattehår at det ikke er gjennomførbart for ham å være der selv grundig medisinert mer enn en kort stund. Det er derfor stort sett julaften formiddag, også rømmer han med min far (som bro i nabohuset) ned for å sette på potetene og sånn etter litt.
Mange barnehager har jo både vannspredere, basseng og andre sånne vannleker til å ha uteGodt å kunne kjøle seg ned npr man skal være ute i timesvis i sol og varme
![]()
Ja, det er jo typisk! Når barn og assistenter er ute og koser seg, sitter førskolelærere på kontoret!Ja de koste seg :-D
Jeg satt inne med noe dataarbeid som måtte gjøres :-o
De kom fra dataseksjonen og skulle bytte noen pc'er..
Hehe, nei okDet har ikke vår, men de har slanger i alle fall.
Vi har jo somregel ikke mange dager i øpet av et år med TIMESVIS med sol og varme på våre trakter, så det holder somregel bra det.
,Ja, så hun er jo her 4-5 ganger i året (bursdagene til ungene, evt våre, og en middag i jul og/eller påske dersom hun ikke skal til noen andre den dagen vi har mine foreldre hit) vi treffer henne tilsvarende antall ganger hos min bror, i deres ungers og evt egne burdager samt jul og/eller påske. I tillegg er hun altså stadig vekk hos mine foreldre, kommer nedom når vi er der, inviteres til middag når vi er der på middag etc, så vi treffes jevnlig, bare helst ikke så ofte hos henne. Ungene er veldig, veldig glade i oldemor.Nei det skjønner jeg da, da passer det bedre å treffe henne en annen plass![]()
Ja, det er jo typisk! Når barn og assistenter er ute og koser seg, sitter førskolelærere på kontoret!![]()
Ja ta deg en hvil du. Håper det står bra til med han. Oppdater gjerne![]()
Har ikke sett!!![]()
Løp og sjekk!
Jeg mp legge en strategi for 2500 i juli. Hviordan klarer man 2500 i juli, med ferie og sosialt samvær med familie og svigerfamilie?