Neeii?!?!hvor kjedelig er ikke det da?!
Går ikke an å forestille seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeii?!?!hvor kjedelig er ikke det da?!
Ja jeg må nesten detnei jeg merka det, hjelpes for noen bein jeg fikk haha men deilig å komme hjem da
![]()
Nå er det sofaen resten av kvelden kan jeg tenke meg
Kommer frøkna hjem i dag?
Jada hu skulle komme i 20-21 tiden så da er det bare å vente på å få sett dagens fangst![]()
å smake litt![]()
Fornuftig det da!!Hehe jeg har ikke mye til liv, men akkurat ferien er hellig for min del så da brukes det lite mobilhar den Somregel på i bilen når vi kjører til markeder men ellers avslått
![]()
Dagen min har hvert grei den, men fy så deilig det var å slenge de vanndige beina mine opp i sofaen når jeg kom hjemfor vi har ikke beina i sofaen må du vite så det kunne jeg ikke hos mormor haha
![]()
Det spørs helt hva hu har med seg, jeg er sær når det gjelder snopmen jeg er litt spent på bygaven jeg da hehe
Dagen har vært helt super! Følte meg ikke så bra i formiddag, men det hjalp sikkert å komme seg litt utD høres så koselig ut!!
Åhh. det har jeg i alle fall alltid både her og hos mamma. Hos besteforeldre er det fort litt annerledes...
Ja hva kan det være mon tro![]()
På tide å legge unger. Ikke helt i form, jeg som skulle være så grei med mannen som har bursdag og det hele, men jeg fungerer dårlig som annet enn sofapynt. Jeg skal prøve å bidra med stell av barn
Dagen har vært helt super! Følte meg ikke så bra i formiddag, men det hjalp sikkert å komme seg litt utNå har vi hatt kamp for å få inn kidden og ta kveld. Men det hører vel med
![]()
Ja det er sant ;-)Eller om 75 innlegg
Sola kom hit og den :-DGod morgen![]()
Du får ha en fin dag
Vist du kommer og henter den kan du godt ta med deg sola som er her! Den er ganske uønsket fra min side nå!
Sola kom hit og den :-D
Vært knallvær i dag, og vi måtte ta frem vann og ha vannlek i bhg i dag :-D
Jeg stopper aldri :-DIkke stopp nå, må skravle når du kommer innom i kveld![]()
Det er veldig forståelig! Men slitsomt!Ja, d er ikke så enkelt å få inn ungene på sommerstid. Men d er veldig forståelig!