Skravletråd NY!!!

Dagen min har hvert grei den, men fy så deilig det var å slenge de vanndige beina mine opp i sofaen når jeg kom hjem :D for vi har ikke beina i sofaen må du vite så det kunne jeg ikke hos mormor haha :p

Åhh. det har jeg i alle fall alltid både her og hos mamma. Hos besteforeldre er det fort litt annerledes...

På tide å legge unger. Ikke helt i form, jeg som skulle være så grei med mannen som har bursdag og det hele, men jeg fungerer dårlig som annet enn sofapynt. Jeg skal prøve å bidra med stell av barn

Åhh. det har jeg i alle fall alltid både her og hos mamma. Hos besteforeldre er det fort litt annerledes...

Hjemme og hos mine foreldre har jeg beina i sofaen, men hos mine besteforeldre er det forbudt :P selv frøkna er veldig klar over det, hu har vel prøvd en gang men tok ned beina så fort oldemoren kikket på henne haha

På tide å legge unger. Ikke helt i form, jeg som skulle være så grei med mannen som har bursdag og det hele, men jeg fungerer dårlig som annet enn sofapynt. Jeg skal prøve å bidra med stell av barn

Nå må du ikke presse deg selv for hardt da! Han har nok full forståelse for at du ikke er i form :)

Dagen har vært helt super! Følte meg ikke så bra i formiddag, men det hjalp sikkert å komme seg litt ut:) Nå har vi hatt kamp for å få inn kidden og ta kveld. Men det hører vel med:P

Ja, d er ikke så enkelt å få inn ungene på sommerstid. Men d er veldig forståelig!

Back
Topp