Eller om 75 innleggJa det er jo ikke mye igjen ;-)
Da burde jeg slutta for 125 innlegg siden :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller om 75 innleggJa det er jo ikke mye igjen ;-)
Da burde jeg slutta for 125 innlegg siden :-o
God morgen!
Farer snart på jobb![]()
Håper det klarner opp og vi får soool :-D
Da sover U igjen.
Nå skal jeg bare spise opp M&M's en og drikke opp teen så legger jeg meg litt igjen
Lar jeg sjokoladen ligge på bordet vil den bli borte mens jeg sover, og teen vil bli kaldHehe ja må kose seg ferdig med sjokolade og te, det er viktig![]()
Lar jeg sjokoladen ligge på bordet vil den bli borte mens jeg sover, og teen vil bli kald![]()
Det hørtes deilig ut! Min lot meg sove Til 8 idag, så nå er det frokost snart. Åssen te er det du drikker?Da sover U igjen.
Nå skal jeg bare spise opp M&M's en og drikke opp teen så legger jeg meg litt igjen
Eldste er hjemme, derfor forsvinner sjokoladen dersom jeg lar den ligge på bordetOg det går ikke ann! Viktig at man vet hvor ting er så skjønner deg godt jeg![]()
Jeg drikker en blanding med en del Prince of Wales og 3 deler Earl GrayDet hørtes deilig ut! Min lot meg sove Til 8 idag, så nå er det frokost snart. Åssen te er det du drikker?
Følger ikke med på mine egne innlegg spnn sett. Har liksom ikke oversikt over hvor mange innlegg jeg har per dag osv hellerDere skravler så mye altså!
Jeg tror jeg er laaaangt unna å klare rundt tall...
Kanskje jeg og skal lage meg te til frokost... Sjelden jeg drikker det egentligJeg drikker en blanding med en del Prince of Wales og 3 deler Earl Gray
Eldste er hjemme, derfor forsvinner sjokoladen dersom jeg lar den ligge på bordet![]()
Du har totalt 3.995 innlegg per nåFølger ikke med på mine egne innlegg spnn sett. Har liksom ikke oversikt over hvor mange innlegg jeg har per dag osv heller![]()
God morgen KlatremusGod morgen!
Farer snart på jobb
Håper det klarner opp og vi får soool :-D
Forresten, var sjokoladen god eller?Jeg drikker en blanding med en del Prince of Wales og 3 deler Earl Gray
Haha, freeeeeakDu har totalt 3.995 innlegg per nå
Er sjeldent det går en dag uten at jeg drikker detKanskje jeg og skal lage meg te til frokost... Sjelden jeg drikker det egentlig
Da blir det sikkert andre boller ja!Haha skjønner han godt jegmen har heldigvis ikke det problemet her, kan gå fra godteri på bordet når som helst og frøkna rører ikke. Så blir nok en omstilling når lillebror blir stor nok til å bevege seg rundt
![]()
Da blir det sikkert andre boller ja!
Var ikke så vanskelig å finne ut da.Haha, freeeeeak![]()
Veldig godtGod morgen KlatremusSatser på det jeg og
Forresten, var sjokoladen god eller?![]()