Er det.
Var veldig deilig å starte på et rundt tall forrige måned, og veldig enkelt å følge med.
Målet er totalt 25.000 innlegg, eller 4.000 for juni...
Må prøve å stoppe på 11.500 jeg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det.
Var veldig deilig å starte på et rundt tall forrige måned, og veldig enkelt å følge med.
175 innlegg til, får håpe det blir mye liv i kveld for degMå prøve å stoppe på 11.500 jeg da![]()
Vaken ja men ja hoppas ja kan få sova til senare.Go morn! Bare innom mens vi spiser. Håper vi får sove litt til
Noen som er våken?
175 innlegg til, får håpe det blir mye liv i kveld for deg
Me175 innlegg til, får håpe det blir mye liv i kveld for deg
Kan ikke love jeg kommer til å hjelpe, kommer helt an på hvor jeg er til mitt målJa, må det da![]()
Du har totalt 1.509 nå, hva med 1.600?Dere skravler så mye altså!
Jeg tror jeg er laaaangt unna å klare rundt tall...
Kan ikke love jeg kommer til å hjelpe, kommer helt an på hvor jeg er til mitt mål
Go morn! Bare innom mens vi spiser. Håper vi får sove litt til
Noen som er våken?
Kan hende jeg bruker siste innlegget mitt til å si ha det for dagen..Hehe, den er grei
Merker når du plutselig stopper![]()
Kan hende jeg bruker siste innlegget mitt til å si ha det for dagen..
Slappe av, og prøve å få litt mer søvnGod morgenhva er dagens plan hos dere da?
Kommer helt an på om det bare er noe jeg bare må svare påDu får gjøre det, så vet vi hvor du blir av![]()
Ja, det burde kanskje kunne la seg gjøre?Du har totalt 1.509 nå, hva med 1.600?
Ja det er jo ikke mye igjen ;-)Er det.
Slappe av, og prøve å få litt mer søvn
Nei det er ikke Enkelt. God bedringGod morgon. Har dere Sovit gott.? Med 2 halv Syka barn e det ikkje enkelt å sova en hel natt
Kommer helt an på om det bare er noe jeg bare må svare på![]()