Skravletråd NY!!!

Pølse med brød eller lompe her. Inntatt ved spisebordet da

Det er jo bursdag, må vite, da har man pølser... Tja, det er mannens bursdag, så han kunne fått noe annet, men sånn ble det.

Kake når jeg har hvilt meg litt, bare oss fire, vi feirer med de nærmeste neste uke når svigermor er her.

Koselig det da :)

Jeg er forøvrig over gjennomsnittet glad I pølse jeg. Begynte da jeg var gravid med tuppa, og hold på i godt over 3 år nå. :p

Det er nok 3åringen storfornøyd med :D Syns det er helt innafor jeg :)

Vi var fryktelig enige. Hihi

Nå har feber min og jeg tatt oss ei lite 5 min, mens 15 åringen styrer med 3 åringen. Hurra.

3 åringen er veldig fornøyd med mora akkurat nå. Siden mor er syk ble det pølse i lompe til middag, som forøvrig inntas i sofaen. Med en brus til drikke. *godmor*

Ser ikke noe galt i det jeg da, litt ekstra kos når mor er syk er jo bare supert ;) God bedring til deg :)

Sikkert ikke like fin som din :)

Dagen min har hvert grei den, men fy så deilig det var å slenge de vanndige beina mine opp i sofaen når jeg kom hjem :D for vi har ikke beina i sofaen må du vite så det kunne jeg ikke hos mormor haha :P

Neeii?!?!:eek: hvor kjedelig er ikke det da?!

Hehe jeg har ikke mye til liv, men akkurat ferien er hellig for min del så da brukes det lite mobil ;) har den Somregel på i bilen når vi kjører til markeder men ellers avslått :P

Dagen min har hvert grei den, men fy så deilig det var å slenge de vanndige beina mine opp i sofaen når jeg kom hjem :D for vi har ikke beina i sofaen må du vite så det kunne jeg ikke hos mormor haha :p

Nei må oppføre seg som folk da:p
Vann i beina er ikke noe gøy:p, blir ikke akkurat bedre hvis det er sommervarmt:confused:

Back
Topp