Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pølse med brød eller lompe her. Inntatt ved spisebordet da
Det er jo bursdag, må vite, da har man pølser... Tja, det er mannens bursdag, så han kunne fått noe annet, men sånn ble det.
Kake når jeg har hvilt meg litt, bare oss fire, vi feirer med de nærmeste neste uke når svigermor er her.
Eller kanskje alle er fornøyd der de er?Stille det var her.. Stille før stormen kanskje?
Det er nok 3åringen storfornøyd medSyns det er helt innafor jeg
![]()
Nei det er jeg ikke, men jeg har gitt oppEller kanskje alle er fornøyd der de er?
Nei det er jeg ikke, men jeg har gitt opp
Ja, og jeg har bare ikke tid, så det blir sånnDe er harde å slå de andre
3 åringen er veldig fornøyd med mora akkurat nå. Siden mor er syk ble det pølse i lompe til middag, som forøvrig inntas i sofaen. Med en brus til drikke. *godmor*
Ser ikke noe galt i det jeg da, litt ekstra kos når mor er syk er jo bare supertGod bedring til deg
![]()
Sikkert ikke like fin som din![]()
Takk![]()
Er ikke ofte syk, så det er jo greit en gang I blant tenker jeg![]()
KjempefinVært på en liten badetur/piknik ved et ferskvann sammen med ei venninne og barna. Nå griller vi
![]()
Trist at du gjør det daJeg har bare 30 innlegg igjen så forlater jeg dere til i morgen
Hipp hurra for mannen!Nei da får man dra seg ut an senga. Hente jentungen i bhg, bake minikake mens de ordner kort, fikse middag og spise den, og altså minimarkere mannens bursdag når han kommer hjem.
Neeii?!?!Knerthen som skal legge bort mobilen sin i ferien![]()
Neeii?!?!hvor kjedelig er ikke det da?!
Bedre lykke neste gangJa, og jeg har bare ikke tid, så det blir sånn
Vi var fryktelig enige. Hihi
Nå har feber min og jeg tatt oss ei lite 5 min, mens 15 åringen styrer med 3 åringen. Hurra.
Dagen min har hvert grei den, men fy så deilig det var å slenge de vanndige beina mine opp i sofaen når jeg kom hjemfor vi har ikke beina i sofaen må du vite så det kunne jeg ikke hos mormor haha
![]()
Nei må oppføre seg som folk da
Vann i beina er ikke noe gøy, blir ikke akkurat bedre hvis det er sommervarmt
![]()